לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Meanwhile, In The Middle Of Nowhere


You lost your way and you couldn’t overcome The times you’d hide what’s been building up inside

Avatarכינוי:  Wasteland

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז איפה אני בעצם


הייתה לי מוזה אתמול בפעם הראשונה מזה אלוהים יודע כמה זמן, וכמו מטומטמת לא כתבתי בשום מקום."אני אזכור את זה, " חשבתי לעצמי. "זה טוב מכדי שאני אשכח את זה."

מיותר להגיד ששכחתי.

 

 



 

 

השביזות היא overwhelming. 

קשה לתאר את זה. לא ברור לי למה אני כל כך מפחדת מהזמן שעובר, הרי לא עד כדי כך גרוע שם. 

ומתחיל להמאס לי מהלבד הזה. למרות שאני חושבת שהאמת היא שפחות נמאס לי להיות לבד מאשר שנמאס לי לשמוע את כולם סביבי מדברים על כמה שהם לא לבד.

הכל נראה לי כל כך סתמי

הכל נראה לי כל כך שטותי ודפוק.

מה לעזאזל אכפת לי, וואלה, שמצאתם רשמית את החזה המושלם ?? 

אני מוצאת שאכפת לי מהרבה פחות דברים, ולא לטובה. 

ואני מוצאת שהסבלנות שלי הולכת ונעלמת. הסבלנות שלי, שכל כך הערכתי, כאילו מתפוגגת ככל שהזמו עובר. אני כבר לא יכולה לעמוד בתור כמו שצריך. לא יכולה לשמוע את כולם מדברים מסביבי על השטויות שלהם ועל האגו שלהם ועל עצמם. (כן אמא, אני מתכוונת גם אליך) כי אני מוקפת במספיק אגו של אנשים אחרים בצבא. רציני, כמה אפשר להאדיר את עצמך ???

אני צריכה לסדר את החדר.

אני צריכה לסיים את השאלות שקיבלתי. כי מי היה מנחש שבעצם בתוך הצבא הזה חזרתי לבית ספר. פאקינג עבודה לחופש.

אני מרגישה תקועה. לא מתקדמת לעבר שום מקום ונראה גם שלא עברתי שום מרחק.

 

ואולי בכלל זה הכל בגלל השעה בלילה. 

(שד"א שמתי לב שכבר כמה זמן ישרא מפרסם לי את השעה הלא נכונה. מקדים לי בשעה !)

 

וזהו. אני מניחה שזה מה שיש לי להגיד, עכשיו כשלראשונה בחודשיים האחרונים עצרתי והסתכלתי מסביבי, ראיתי איפה אני נמצאת, לא בהכרח פיזית, והתחלתי לקלוט קצת היכן אני עומדת.


נכתב על ידי Wasteland , 17/10/2014 00:19   בקטגוריות רגעים שבא לי להתאבד, צבא, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוסר וודאות



לא ברור לי אפילו אם אתה בפנים וגם לא שאלתי כי אני חושבת שלא הייתי יכולה להתמודד עם התשובה

אבל לפי הדיווחים, אתה כן.

ועם כל פרסום שמותר ובו שמות חדשים של חיילים שנהרגו במבצעים, אני עוברת בנשימה עצורה על כל התמונות שמופיעות, ועל כל השמות שכתובים, שלוש פעמים או יותר, רק כדי לוודא ומתפללת תוך כדי-אפילו שאני בכלל לא מאמינה באלוהים-שאני לא אזהה שם אף אחד ובטח ובטח שלא את הבנדוד או אותך.

כי פתאום גדלנו ומי שנמצא שם הם אנשים בגיל שלי. זה כבר לא צער רחוק על החיילים הגדולים הגיבורים ששומרים על הילדה הקטנה שהייתי. זו חרדה שמקננת באחורי התודעה שלי, ומשתלטת עליה כל פעם שאני פותחת את החדשות באינטרנט כי יש שם פאקינג אנשים שיקרים לי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה לא מוביל אותנו לשום מקום. אני באמת לא רואה סוף.

אפילו אם נצא כשידינו על העליונה מה"מבצע" הזה, מה שווה ה So called ניצחון הזה, כשעשרות משפחות נקרעו לגזרים "על הדרך" ובשביל מה?

בשביל שעוד כמה שנים נתחיל את המעגל הזה מחדש?

אני באמת ישבתי בימים האחרונים וניסיתי לחשוב לראשונה לעומק על המשמעות של כל זה, על כל תוצאה אפשרית של המבצע הזה, או של כל מבצע אחר שהתקיים במדינה, ואם תרצו אפילו כל מלחמה שהתקיימה במדינה. נחשו מה? באף אחד מהמקרים לא הצלחתי לחשוב על תוצאה אחרת מאשר מבצע נוסף מספר שנים אחר כך, שלא הוא ולא קודמיו ולא הבאים אחריו לא יביאו סוף.

 

תקראו לזה פסימיות, אני קוראת לזה ריאליזם- אין פתרון למצב שבו אנחנו נמצאים.

גם אחותי הקטנה תתגייס לצה"ל

גם הילדים שלה

גם הילדים שלהם.

 

נכתב על ידי Wasteland , 25/7/2014 23:51   בקטגוריות הצילו, פחד, צבא, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I Feel Like Shit





נכתב על ידי Wasteland , 3/5/2014 21:35   בקטגוריות הצילו, כעס, רגעים שבא לי להתאבד, פחד, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בסדר אז אני גבוהה, אבל איזה 10-15 קילו פחות לא היו מזיקים.


כשאת נושקת ל-80 ואחותך האנרקסית שואלת אותך- "אני לא נראית שמנה?".
נכתב על ידי Wasteland , 28/3/2014 20:03   בקטגוריות רגעים שבא לי להתאבד, כעס, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWasteland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wasteland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)