לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Meanwhile, In The Middle Of Nowhere


You lost your way and you couldn’t overcome The times you’d hide what’s been building up inside

Avatarכינוי:  Wasteland

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

I Feel Like Shit





נכתב על ידי Wasteland , 3/5/2014 21:35   בקטגוריות הצילו, כעס, רגעים שבא לי להתאבד, פחד, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בסדר אז אני גבוהה, אבל איזה 10-15 קילו פחות לא היו מזיקים.


כשאת נושקת ל-80 ואחותך האנרקסית שואלת אותך- "אני לא נראית שמנה?".
נכתב על ידי Wasteland , 28/3/2014 20:03   בקטגוריות רגעים שבא לי להתאבד, כעס, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Taking control over my own life


ככה אני רוצה שהחיים שלי ייראו.

אני, שולטת על החיים של עצמי, ולא אף אחד אחר.

 

 

נכתב על ידי Wasteland , 16/12/2012 12:44   בקטגוריות כעס, פחד, שחרור קיטור, הצילו  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"את איטית"


יותר מידי פעמים שמעתי את זה היום.



 

נכתב על ידי Wasteland , 8/12/2012 22:02   בקטגוריות עבודה, כעס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWasteland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wasteland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)