לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stairway To Heaven




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2010

כולם פה כל כך יהודים בהכחשה.


אוקי. נמאס לי. כולם פה כל כך יהודים בהכחשה. תפסיקו. בבקשה. אני לא יכולה יותר, אולי פשוט תעברו לארצות הברית וזהו? למה אתם חיים פה בכלל, בישראל? "מדינת היהודים" you know what!? I'm not sure about it. . כאילו... מה הפאקינג קטע של כולם פה? פ'סדר, אני לא אומרת לכם להיות דוסים ולהסתובב כל היום עם בקבוקים בשיער וכיפה... אבל ראבק. תפסיקו! אז זה מתחיל מזה שאנשים אומרים ג'יזס [Jesus], רוצים לשמוע קטע משעשע? לפני כמה זמן-חודש לכל הפחות, שמעתי מישהי כותבת בפייסבוק "ג'יזס.. חג חנוכה כבר הגיע!", תגידו יש יותר אירוניה מי זה? כאילו- לשים את שני הדתות באותו משפט?!. אז אחר כך הסברתי לה שג'יזס זה ישו רק באנגלית, אז היא אומרת לי "לא קוראים לו ישוע באנגלית?" , לא לא קוראים לו ישוע באנגלית, למען האמת ישוע זה השם המלא שלו. אנשים פשוט החליטו שישו זה יותר נוח.. בגלל זה כולם מכירים אותו בתור ישו, בכל אופן, תראו לאיזה מצב הגענו- שג'יזס נכנס כל כך עמוק לתודעה שלנו, שאנחנו בכלל לא יודעים מה זה אומר, או בכלל לא שמים לב שאנחנו אומרים ג'יזס. זה ממשיך בזה שאנשים חובשים את הכובע של סנטה קלאוס, קוראים לשנה החדשה סילבסטר [שלמי שלא יודע סילבסטר היה אנטישמי!], שמים עץ חג המולד בבית שלהם- למרות שהם בכלל לא נוצרים, מחלקים מתנות אחד לשני בערב חג המולד, ואלה שלא חוגגים רק מיירירים על אלה שחוגגים ומבטיחים שהם ימצאו איזה נוצרי/ה אחד/ת קטן/ה להתחתן איתו. אם איבדתם אותי... כן, אני מדברת על כל אלה, וכל אלה הם יהודים. ואני בכלל לא בטוחה אם זה תקין לקרוא להם יהודים- אולי יהודים בהכחשה. וונאבי נוצרים. כ"כ. אנשים- ואני לא חוגגת את החגים היהודים כל כך.. לפעמים בפסח אני הולכת לסבתא וסבא, לא יותר מזה.  אני מאמינה באלוהים.. אבל לא מקיימת מצוות, אבל אני שונאת אנשים צבועים. אני שונאת את זה כל כך. מעצבן אותי ברמות על. אז..

 תעשו טובה לאנושות ותפסיקו לחיות בסרט, אתם תגמרו לא טוב.

שבוע טוב.

נכתב על ידי , 18/12/2010 20:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: נקבה




171

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpolii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על polii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)