לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

טוב לי עכשיו


איזה כיף!!!! איזה אושר.. אני יפה.. בדרך לשלמות.. 
אני מרגישה הרבה יותר טובה עם עצמי , יש לי ביטחון, יש לי עתיד, פתאום הכל מבהיר כאילו יצאתי מתוך מסך עשן.
פתאום כל אלה שוויתרו עליי ועשו לי רע מתדרדרים ונהיים הרבה פחות ממה שהם ואני רואה את כולם כל כך בקטן.. כמו תיאטרון בובות שלי..
הייתי בפסגה, הייתי בתחתית , עכשיו אני יכולה לבחור לאן אני שייכת, ואני לאט לאט מוצאת, כשאני מתמקדת בעצמי הכל נהיה טוב יותר.
אני ממש לא צריכה אותו עכשיו, הוא סתם הרגל רע ישן. עכשיו אני מרגישה שאני יכולה להיות עם כל אחד, והאופציות שלי פתוחות לרווחה.
אז עכשיו אני יכולה ממש לבנות על אחרים. אני מאוד מקווה שהאחד שאני חושבת עליו יקדיש לי הרבה מחשבות בחופש ואולי אפילו ידבר איתי, מי יודע, אני יכולה לעשות הכל D:.
לילה טוב ושבוע קסום לכולם 3>
נכתב על ידי LuCkY bAsTaRd , 16/7/2011 22:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  LuCkY bAsTaRd

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLuCkY bAsTaRd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LuCkY bAsTaRd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)