לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Lover


just like the ocean, always in love with the moon

Avatarכינוי:  Jens

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

אני אף פעם לא לומדת


סמים קלים

זמנים קשים

 

לברוח מעולם לא ניראה טוב יותר

 

כל הדרך אל הקיר

 

הולכת לאיבוד

חולמת בהקיץ

 

אני אף פעם לא לומדת

 

אבל היי , לפחות הכל זמני וגם המשבר הזה יעבור וכלום לא נשאר לנצח

 

נכון ?

נכתב על ידי Jens , 16/3/2019 14:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתמוטטת פנימה


אני מרימה ידיים

נכנעת

מוותרת

הולכת

לא יודעת לאן

אבל חייבת

סופרת צעדים בינתיים

עד שאשכח לאן הגעתי ובטח אפסיק

אבל אני לא יכולה יותר

אני מצטערת

כמה שהבטחתי לעצמי להילחם

נשברתי 

באמת נשברתי

אין לי כוחות להילחם על כלום

ושום דבר

ואף אחד

אני לבד לגמרי הפעם

חייבת להבין הכל

חייבת לבנות מחדש

אותי

אני לא יכולה יותר לשקר

לשחק

לא להיות אני

להשתגע מכולם

ובעיקר מעצמי

איפה כל החלומות?

מתי הפסקתי לחיות?

זה לא מפסיק

זה לא מספיק להיות קיימת

השגרה הזאת היא הדבר הכי יציב שיש לי

אני לא מאמינה שאני אומרת את זה

אבל זו האמת

אולי האמת היחידה שנשארה לי בחיים

אני מודה

נשברתי

נכשלתי

הובסתי

אני מודה

קשה לי

אני אבודה ממש

הלב שלי שבור ורחוק מכאן

ומכרתי הכל לשטן

וביקשתי אלף סליחות

ועדיין לא סולחת לעצמי

הגאווה שלי לא אמיתית

האגו שלי מנסה להגן עליי

אני דוחפת את כולם

וכביכול הודפת את החיצים

אבל הם חודרים

וזה כבר לא ממש כואב

זה סתם מדמם

ואני לא אוהבת את כל הבלאגן שזה עושה

אני לא צריכה שום חוט ומחט

זה לא יסגור את הפצעים 

זה לא מספיק

אני מרימה ידיים

נכנעתי

נשברתי

אניח לעצמי להתרסק הפעם

עד שאתעורר

אני חייבת להתעורר

לבנות מחדש

לסלוח

חייבת לסלוח

אם לא לי

אז למי?

נכתב על ידי Jens , 9/3/2019 18:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חַשׂוּף ב-9/3/2019 22:09
 





15,633
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJens אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jens ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)