לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Raise your Glass



Avatarכינוי:  Nitz (:

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

פוסט - 1 + שנה חדשה (:


למטטה !
נכתב על ידי Nitz (: , 1/1/2011 21:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון ((:




הההי - פוסט ראשון וזה , פרגנו בתגובות :)
-
נממ .. טוב אז מה אני אכתוב בפוסט ראשון , בואו נראה ... 
היו לי מלא בלוגים , אבל לפי דעתי גדלתי מספיק ואני מוכנה לבלוג רציני עלי ועל בכלל הכל :O 
צילום הוא חלק בלתי נפרד ממני אני עושה 9 יחידות צילום בתיכון שאני לומדת בו , וזה הדבר הכי מדהים שיכולתי לבקש ...
 אני יצלם הרבה ואני יביא את העבודות שלי לכאן ותגידו מה הדעה שלכם , זה באמת חשוב !!!!

שנה מדהימה שתהיה לכולכם :) 

סתם מהיום 


נכתב על ידי Nitz (: , 1/1/2011 20:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

89
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNitz (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nitz (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)