לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just not in the dark-סיפור בהמשכים


סיפור מרגש מלא אהבה,פחד,עצב,רגש ובמיוחד אושר! הסיפור מתאים לילדים שאוהבים דרמות מפחידות.. אבל גם לאלה שאוהבים לשמוח ולצחוק! תהנו... :)

Avatarכינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

פרק 6-קורבן חדש


מה אתם אומרים על מהירות ההעלאה ?!
היה לי קצת משעמם אז החלטתי לכתוב פרק נוסף ..

שימו לב שהפרק הזה *לא* יהיה קשור לפרקיו הקודמים.

אתם תכירו שתי דמויות חדשות שיופיעו כנראה בסוף העונה ובעונה הבאה גם .. לפי שם הפרק, בטח הבנתם שאחד מהם הוא הקורבן הבא. הם לא יופיע ברשימות בעונה זאת. הפרק הזה מתרחש בסיום המקרה שקרה בסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה והכנסתי את זה עכשיו כדי לקבל הצצה לעונה הבאה . . .

בקשר לספויילר, זה לפרק הבא. :) אז הנה פרק 6 :

  

"רוז!" נשמעה צעקה.
"מה קרה?" רוז רצה במהירות לחדר של מיקי ( מי שרואה דוקטור הו שישים לב לדימיון בשמות D; ).

"תראי מה מצאתי!" מיקי פתח חלון במחשב שלו שבו היה משחק מגניב . רוז נתנה לו מכה קטנה בראש ואמרה "טיפש .." .

שניהם צחקו קצת עד שלפתע עלתה למיקי הודעה במחשב.

"מה זה?" שאלה רוז בעוד היא ממשיכה לצחוק. "אני לא כל כך יודע.." מיקי ענה לה, גם הוא עדיין מצחקק.

הוא גרר את העכבר וראה איך החץ זז יחד איתו. כשהחץ הגיע לכיוון ההודעה הוא לחץ על הכפתור השמאלי בעכבר ונפתח מסך שחור. שניהם הורידו את החיוך מיד והסתכלו ישירות במסך.

אחרי כמה שניות נשמעו קולות של הקלדה ועל המסך הופיעו אות אחר אות שיצרו מילים שמהם נוצרו משפטים:

 

'אתה הקורבן הבא. כן, אתה, מיקי. בקרוב תתגלה לעולם מלא רוע. האם אתה מוכן?'

"כן!" מיקי ענה בביטח
ון.

 

'אז,בהצלחה' נכתב במחשב משהו נוסף.

 

"הוא ענה לך!" רוז אמרה בבהלה.

"אני לא פוחד... " מיקי ענה לה, מחייך.

"רק אל תסחף אותי למה שזה לא יהיה, טוב אח ?" היא אמרה.

ואחיה ענה לה "טוב אחותי".

מיקי ורוז חייכו אחד אל השני עד שנשמע צפצוף מכיוון המסך. הם הסתכלו על המסך שוב ומשחור הוא הפך ל-צבעוני בצבעי הקשת.

על המסך נכתבה בענק האות "מ".

 

"מה זה מ'?" רוז שאלה, החופרת "ראשי תיבות של משהו או.."

"מאיפה את חושבת שאני יודע ?!" מיקי ענה לה וגלגל עיניים.

"חשבתי שהמחשב יענה לי.. ו.. סליחה .." רוז ענתה במטרה שמיקי ירחם עלייה. ככה הוא תמיד . בהתחלה - הנער הכי מגניב שבעולם !

הכי אמיץ , הכי חכם , הכי חתיך והכי אוהב הרפתקאות. אבל כמו שבכל אחד יש חיסרון כך גם למיקי שהפיוז שלו באורך 2 מ"מ.

"זה בסדר.." הוא ענה לה. וזה מה שטוב.. שהוא סולח מהר. 

דפיקות קלות נשמעו. 

מיקי הלך צעדים קטנים לכיוון הדלת ורוז אחריו. הוא פתח את המנעול ולאט לאט פתח את הדלת. 

מתחת למשקוף עמדה בחורה בלונדינית והיא בכתה. מיקי עמד מולה והסתכל עליה כאילו 'מה את רוצה?'. מאחוריו רוז הציצה כדי לראות מה קרה והבחורה הזאת, פירקה את השתיקה ואמרה "היי קוראים לי אליס" ...

 

מתח ?! חכו לעונה השנייה. הפרק היה קצר אבל מקווה שתסלחו לי פשוט לא היה לי זמן ורציתי להעלות אותו מהר.. לא יודע למה פתאום החלטתי להעלות את הפרק הזה אבל לא נורא ..

אני רוצה להסביר שהפרק הזה נגמר בדיוק בנקודה שנגמר הפרק האחרון של העונה הראשונה רק שמדברים שם איך בדיוק אליס עלתה ומה היא הרגישה ולמה היא בכתה וכל מיני.

ושיהיה ברור, העונה השנייה תהיה מנקודת המבט של מיקי. 

טוב אז, מקווה שנהנתם מהפרק. תגובות? ;) 


 

נכתב על ידי , 2/4/2011 19:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

636
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידן הכותב D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידן הכותב D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)