לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קטרפילר


יצירות, מחשבות והגיגים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2013

משחקי הרעב - האמת המכוערת מאחורי תעשיית האוכל


לא הרבה אנשים יודעים את זה אבל הדינוזאורים הם לא החיות היחידות שנכחדו מן העולם. מסתבר שבשנת 2000 פרצה 'מחלת הפרה המשוגעת' והעלימה איתה שני שליש מ-בקר העולם. על מנת לטפל בבעיה זו כונסה ועדת G8 בשוויץ, שם חֶבֶר הנציגים של המדינות המתועשות ביותר בעולם היה אמור להנפיק תשובה לבעיה. ארה"ב הייתה הראשונה שהציעה לספק את הסחורה בתמורה לשכר ראוי. כולם הסכימו והועידה נסגרה בסבר פנים אופטימיות.


השבועות עברו וארה"ב נקלעה לבעיה. מסתבר שהממשל האמריקני לא העריך נכון את גודל המבצע. מדינות רבות באו בטענות אל נשיא ארה"ב בבקשה לאספקה קבועה יותר של בשר בקר, ומוצרי חלב. הנפגעים הגדולים ביותר של בעיה זו היו מדינות ערב שמלכתחילה לא היו בקשרים טובים עם המדינה החזקה ביותר בעולם. הם פנו בכל מדיה אפשרית אל ג'ורג' בוש אך פנייתם נותרה ללא מענה. בחודש ספטמבר מדינות ערב יצאו למבצע אדיר על מנת להבהיר לארצות הברית שהן לא מוכנות להשלים עם מדיניות זו, ולימים מבצע זה נקרא "פיגועי התאומים".


לאחר מכן, ארה"ב ביקשה הזדמנות נוספת ולאחר שנתיים של ניסיונות, היא יצאה בהצהרה: אין יותר בקר בעולם. ועדת G8 כונסה שוב, הפעם ללא ארה"ב, במטרה למצוא פתרונות. במהלך הדיונים, ראש ממשלת יפן ונשיא רוסיה הכינו מתאר שלם ולפיו בשר בקר יוחלף בכל רחבי העולם בבשר אדם. התוכנית הייתה לקחת גוויות של אנשים שרצו שגופתם תישרף לאחר מותם, וליעד אותם להיות בשר למאכל. ויכוחים רבים עלו בשולחן הדיונים אך לבסוף ההחלטה אושרה והתוכנית יצאה לפועל.


חודש לאחר מכן, יפן ביקשה לכנס שוב את ועדת G8 במטרה לדון על מצב מוצרי החלב בעולם. הרי אם אין פרות, אז גם אין חלב. הפעם ארה"ב זומנה ונשיא ארה"ב בא עם הצעה מוכנה. הוא הציג מסמך ולפיו מתקבלות כ57 מיליארד תרומות זרע בחודש ברחבי ארצות הברית בלבד, ומתוכן רק אלף דגימות מממשות את יעודן. ההצעה שלו הייתה שכל שאר הזרע יועבר לחברות תאגידי מזון, והן יוכלו להכין ממנו מוצרי חלב. לבסוף, ההחלטה עברה בפה אחד.


ומאז ועד היום, בכל פעם שאתם אוכלים בשר בקר, אתם בעצם מכניסים לפה שלכם גופה של אדם מת, ובכל פעם שאתם שותים חלב, אתם בעצם בולעים את הזרע של גברים זרים. תהנו.


- - - - -


קטע זה משתתף בתחרות "הסיפורים המלוכלכים בישרא-בלוג", במטרה לזכות בכרטיסים ל"סרט 43".

נכתב על ידי NetaMimi , 8/1/2013 02:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  NetaMimi

מין: נקבה




26,858
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNetaMimi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NetaMimi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)