לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Blue Phoenix.

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

מכל הדברים בעולם אליהם נחשפתי ויכולתי להתמכר, דווקא על טיפות אף נפלתי?


 

איך לעזאזל אני אמורה לדעת שהחרא הזה ממכר?!

כאילו.. תכתבו אזהרה על הקופסא או משהו!

אני לא יכולה לעבור שעה בלי לשים טיפות, האף נסתם ואני מתחילה לנשום דרך הפה והכל מתייבש ואיכסה.

ולא שזה כזה תענוג להשתמש בזה, הטעם מגעיל ולוקח לזה איזה חמש דקות להתחיל לפעול. בעעע..

אני שונאת להיות חולה.

כןכן, אני עדיין חולה. אני לא מבינה מה עובר עלי. אני אף פעם לא חולה. איך לעזאזל יצא שמאז דצמבר אני חולה כבר פעם שלישית!?

זה כנראה בגלל סבתא שלי, שאגב גיליתי היום שהיא מגיעה לביקור עוד שבועיים.

יש לי אמונה תפלה. כל פעם שסבתא שלי מגיעה לביקור אני חולה בדלקת שקדים\דלקת גרון\צרידות איומה\כל סוג אחר של מחלה שמשפיעה על הגרון. אני לא צוחקת, כל פעם שהאישה הזאת מגיעה לביקור, אני עומדת למות, אם לא מהחום אז מהרעב עקב חוסר יכולת בליעה.

בת'כלס, אם אני לא מתה בשבועיים הקרובים, אני כנראה חסינה בפני המוות ואני אחיה לנצח נצחים. 

 

ולנושא המתסכל הבא.

מאז יום שבת אני יושבת חושבת לעצמי, מה לעזאל קורה עם טושה?!

הייתי תחת הרעיון שזהו, הצלחתי להכניס אותו למיטה אחרי מאמצים רבים, ופה זה נגמר.

פגשתי אותו ערב אחרי, זה היה ממש מוזר, והייתי בטוחה שאני לא אראה אותו יותר, לפחות לא בזמן הקרוב.

במשך ארבעה ימים הרצתי לעצמי סרטים בראש וחשבתי על כל פרט ופרט ממה שהלך בשישי בערב ובכל פעם נהייתי מתוסכלת יותר ויותר. אני חדשה בעסקי ה"חבר ללילה אחד" ואני לא יודעת אם עשיתי משהו לא בסדר או איך אני אמורה להרגיש אחרי.

פחדתי ממה שיהיה במקרה שאני אראה אותו שוב, אבל יותר פחדתי מזה שהקשר התנתק.

כ"כ רציתי לשמוע ממנו. זה נשמע הכי ילדותי ותלותי בעולם, אבל באמת שרוב הזמן חשבתי עליו.

ואז, אתמול, הייתי בחדר שלי עם הקרציה, עשינו דברים (If you know what I mean), ומי מתקשר באמצע?

יאפ.

אני כמו מטומטמת (בלונדינית טבעית אחרי הכל) עניתי לו, והשארתי את הקרציה להתייבש על המיטה.

ברגע שראיתי את המספר הזה על הצג, משהו קפץ בתוכי. כמו לקבל סוףסוף משהו רציתם כ"כ הרבה זמן, סוג של התרגשות ופרפרים.

הוא מסיים קורס קצינים בצבא עוד שבוע, והוא הזמין אותי לטקס השבעה או משהו כזה..

כמובן שאני אבוא.

אני קצת מרגישה כמו כלבה קטנה שרצה ישר לידיו שוב. 

קרציה כעס עליי. ובצדק. אשכרה הפסקתי מין באמצע בשביל לענות לגבר אחר. אם זה היה כל אחד אחר הוא היה מבין, אבל טושה הוא נושא רגיש, כי הוא ידע שאני רוצה אותו עוד מתקופת הקשר שלנו. הוא ספציפית ביקש שאני לא אעשה כלום איתו.

ואני כמובן לא הקשבתי.

קרציה חושב שהוא סתם רוצה להשכיב אותי שוב. אני מפחדת שהוא צודק. 

אני כן רוצה אותו. מאוד. אבל לא ישר לקפוץ למין, כי בינינו? זה לא היה כזה טוב. 

בכנות, הגוף שלי נמתח ונבנה סביב הכלי של הקרצייה. ויש לו וואחד כלי (גאווה חח). לכן הזה של טושה נראה קטן לעומתו.

("את ממש עמוקה את יודעת? כאילו, יש מקום בפנים." מעניין למה, אולי זה קשור לזה שאני מזדיינת עם תימניעיראקיכורדיפרסי עם כלי בעובי פרק כף היד שלי כבר שנה וקצת..?)

כ"כ הרבה דברים רצים לי בראש לגבי הנושא הזה וממש קשה להעביר אותם לכתב. 

כוסאמאשלטושההמזדייןהזה.

למה הוא מחרפן אותי כל כך? הלוואי והאדמה תבלע אותו, שונאת להיות מתוסכלת לגבי משהו שלא בשליטתי. יש לי מספיק חרא לדאוג לגביו מבלי שאיזה חייל חתיך בן 20 יחרפן אותי..


 


 

בקיצור, כי אני עוד רגע נרדמת פה, 

אחותי הפוסטמה הזאת שברה את העכבר. זה כ"כ מעצבן להשתמש במקלדת להכל.

למזלי, סידרתי את זה (כלומר, הטחתי את העכבר בקיר בלי בושה מספר פעמים, עד שהוא חזר לעבוד).


 

היום מסיבת גיוס לניר בחוף ראשון. כיוון שזה בר פתוח, אני הולכת להיות שיכורה מתה, כמו כל שאר משתתפי המסיבה חח

אני רק מקווה שלא יהיו יותר מידי שטויות, אחרי הכל אנחנו ליד החוף ושתייה במקום כזה יכולה להביא בקלות לטביעה..


 


 

יהיה טוב.

אופטימיות, אפטימיות, אופטימיות!

 

לילה טוב בלוגרים אהובים 3>

 


 





נכתב על ידי Blue Phoenix. , 17/2/2011 21:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שניצל . ב-16/9/2011 13:07
 



נפרדנו וזה לא מנע מאיתנו לחוות את יום האהבה המושלם. 3>




היה לי יום אהבה מושלם :)

אנחנו לא ביחד, לא חזרנו וכנראה שגם לא נחזור, אבל אנחנו תמיד נאהב אחד את השני והקשר שלנו בחיים לא ייהרס.

הוא כ"כ חשוב לי ועכשיו כשהבנו באיזה מצב אנחנו נמצאים הכל יותר פשוט ויותר משוחרר.

 

שנינו חולים, אז החלטנו ללכת לשבת סתם באיזה בית קפה. היינו באספרסו בר, אכלנו וופל בלגי כמו פעם, ודיברנו, הפעם בלי סודות.

הוא סיפר לי על זה שהוא שכב עם איזה אחת ביום שישי ואני סיפרתי לו על טושה.

הפתיע אותי שזה לא היה מוזר, שהגבר שאני אוהבת, האחד שיצאתי איתו שנה ושלוש, הגבר שלי, שכב עם אחרת. כאילו, העלנו את היחסים שלנו למישור אחר. גם עודדה אותי העובדה שאני יותר טובה ממנה במיטה. ^^

לבסוף, מצאנו את עצמנו יושבים כל הערב צוחקים על הבחורה הזאת, ועל כל מיני זכרונות מהקשר שלנו.

 

הלכנו אח"כ ללינקולן, לשחק פול.

נחשו את מי פגשנו? את הבחורה הזאת  לשון 

היה לה פרצוף מוזר כשהיא ראתה אותי מחזיקה לו את היד, בעיקר כי 10 דקות לפני היא שלחה לו SMS של "רוצה להיפגש הערב?"

זה ממש הצחיק אותי, וככה יצא שהלכנו עם החבורה שפגשנו כולל הבחורה לשחק פול.

זה היה ממש מוזר, בעיקר כי היא באה ודיברה איתי ולא יודעת.. פשוט מוזר. אה וגם רוב הזמן היא דיברה על עצמה אז בכלל חח

ואו ואיך רואים שהיא רוצה אותו! כל הסיטואציה הצחיקה אותי. היא שולחת לו רמזים, הוא לא יודע איך להגיב ולהתנהג אליה בנוכחותי ואני נהנת מכל רגע XD

אז כולנו פרשנו לשקם (היינו אני, הקרציה, בחורת הזיונים, החברה של בחורת הזיונים וולד סקייט) שם גם בילינו שעה בלא לעשות כלום, בעיקר לצחוק על הקרציה ועל ולד הולכים מכות :)

 

ובסוף הוא ליווה אותי הביתה.

הלכנו מחובקים, כאילו הכל עדיין אותו הדבר, אבל בעצם טוב יותר.

כי אני חופשייה שוב, ועדיין יש לי אותו.

כל שיחה עדיין מסתיימת ב"אני אוהב אותך" וכל פגישה עדיין מאירה את פניי עם חיוך.

 

אז מה שנשאר לי להגיד בעצם זה, תודה.

תודה לך על הכל, אהובי. 3>

 

 

 

Tonight I'm Lovin' You

-

 

אני עדיין חולה #@%!@#$

ומחר צריכה לחזור לבצפר. אוף לא רוצה, טוב לי בבית חח

-_-

 

מחר יוצאים לסרט החודשי שלנו, רק שהפעם במקום לחגוג עוד חודש לקשר שלנו, אנחנו חוגגים שנה וארבע מאז שהכרנו. :)

נכתב על ידי Blue Phoenix. , 15/2/2011 18:06  
665 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ashley_Wisconsin ב-11/11/2012 14:08
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue Phoenix. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue Phoenix. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)