לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן ההרזיה והשיתוף שלי..


פה אני אספר על החיים שלי,מה אני עוברת,על אנה..! אני רוצה להיות רזה,שהכל ישב עלי יפה.שמי שיסתכל עלי יגיד וואו!להפסיק להסתיר תמיד את הבטן,להרגיש טוב עם עצמי. אני רוצה להשתנות.להפסיק לבכות,לשפוך את כל מה שבפנים.את כל הכאב.אני רוצה שיאהבו אותי.להיות מאושרת.

Avatarכינוי:  mikah

בת: 29

Skype:  mika hirsh b 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

3 קילו ו200 גרם בשלושה ימים!!!


טוב אז עברו 3 ימים והשלתי מעצמי 3 קילו ו200 גרםמכובד לא?

ועברתי קידומות (ייאאיי לי D:  )

אז המשקל שלי: 38.8

 

ה ל ל ו י ה !

 

 

הלילה היה נוראי! לא נרדמתי הרגשתי ממש רע וכמעט התעלפתי....

אחרי שאכלתי וגם אחרי שבכיתי הרגשתי קצת יותר טוב ........... חחחח (: (טוב, להגנתי הרגשתי ממש רע.. )

בערך ב6 נרדמתי בסלון. חרא של לילה.. וגם עכשיו אני לא מרגישה טוב..

ב3 או 4 אמא לוקחת אותי לרופא.

החצי כוס המלאה- המחלה המזדיינת (כלומר הלא נעימה קריצה ) הזאת עזרה לי להוריד 1.2 ק"ג !!!!

אני אוהבת אותכם בלוגרים יקרים אני לא יודעת אם לאחל לכם שתהיו בריאים או חולים (:  

(נימת ציניות קרירה ) אני מניחה שגם ככה אנחנו חולים במחלת האנורקסיה הקשה והשפלה והנוראית (סיום הציניות)

ככה שנסתדר עם עוד קצת סבל וכאלה.... לא? D: 

 

בוקר- 3 תה עם הרבה סוכר. (איזה מתפרעת אני  קריצה קריצה קריצה  דיייייייייי סוכר..? להההה מהמופרעות D:   )

ביניים-

צהריים-

ביניים-

ערב-

לילה- (לילהההה? חשבתי שאין לילה! מה לעזאזל נראה לך שאת רושמת לילה?    שתוק! אני מתפרעת D:   )

 

 

 

 

המשך יום מעווווווווולה לכולנווווווווו!

תחייכו    D:


נ.ב: לכל הבלוגרים שמגיבים ותומכים ועוזרים- תודה. אני אוהבת אותכם!

ולאלה עם ההערות המעצבנות- תודה. יש לי על מי להוציא תעצבים עם סיבה טובה D:

 


  
  
  

 


נכתב על ידי mikah , 7/8/2012 13:10   בקטגוריות אנה, אנורקסיה, היום שלי, פרו, אופטימי, הצלחה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mika hirsh ב-23/8/2012 00:20
 



2 ק"ג ביומיים!!


אכן כן. 

היום בבוקר נשקלתי ו (מוזיקת עלית מתח וכאלה) 60.0 (כפיייים כפיים)

כאילו פאקינג שיט. אלוהים תחליט אם אתה איתי או לא.....

זה מבלבל כבר  >< .

זה גם אומר שאני עוד מעט עוברת קידומת D: איזה מושלם זה קידומת *5* DD: 


וגם זה נחמד ממש כי ביומיים האלה עשיתי פעילות גופנית והכול.. כושר וזה ,אבל שימו לב למה אכלתי אתמול

(פרה שמנננה!)

בוקר- 2 לחם מלא עם לבנה, שמן זית וזעתר.

צהריים- כלום. (אתם אומרים לעצמכם בטח "אז בבוקר קצת הגזימה, אבל צהריים היא לא אכלה אז מה היא רוצה..?)

נכון? אז זהו שלא...

ערב- 4 קוביות שוקולד במילוי תות, קפה עם 3 סוכר ככה, 3 כוסות קולה רגילה, מנת פלאפל (פאינג שיטט מה חשבתי לעצמי לעזאזל?!?!).

לילה-מיץ תפוזים,1 לחם מלא, טופו ועגבניה עם שמן זית וזעתר.

(ופה בא ה*אבל*)

א ב ל ! בכל זאת ירדתי בגלל הספורט (כנראה) וגם היום אני מפצה על זה..

ולא יודעת. בסה"כ אני מרוצה מעצמי למרות הבולמוס ולמרות הכל (:

 

קצת קיטורים ;) -

כואב לי הראש רצח וגם הגוף ואני משלשלת (איכס) >ולמה אין סמיילי מקיא או משו<

וזה מגעיל רצח וזה לא כיף בכלל וזה הרגשה מגעילה ברמות!

(ופה בא שוב פעם ה*אבל*)

אבל- זה מנקה לי את כל הקילוגרמים שיש לי בקיבה, זה התחלה חדשה לקיבה וכאלה

וגם- לא באלי לאכול (בלי לפתוח פה.. )

השעה 18:05 ועדיין לא אכלתי והכי טוב- גם לא כל כך באלי (:

אני רק צריכה לשים לב לשתות:

 8 7 6 5 4 3 2 1

 

חיבוק של הסוררתבסה"כ יום טוב לא ? קריצה

מאחלת לכל הבלוגרים המדהימים המשך יום מדהים ושגם אליכם המשקל יחייך וכאלה ;)

 

 

gwyftxq6er5jsypabkri.gif


 


יום אחד גם אני אהיה ככה מה נראה לכם D:

 

 

 

 

 

 


נכתב על ידי mikah , 6/8/2012 18:24   בקטגוריות אנורקסיה, היום שלי, אנה, פרו, אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mikah ב-6/8/2012 22:27
 



And starting all over again


אז אני מתחילה את הדיאטה שלי, שאומרת:
לשתות:
1.5 - 2 ליטר מים ביום
6-8 כוסות מים 
(בדקתי לפי הכוסות מים אצלי בבית...)


מותר לאכול:
-לחם מלא 1.
-ביצה 1.
-כף בהריון גבינה/ קוטג'.
-טופו.
-ירקות- חופשי.
-קפה סוכרזית אחד -חופשי.
-תה ירוק ללא ממתיק -חופשי. (איכ!)
אחרי שעה 8 אין אוכל!

ספורט:
קפיצה בחבל/ מדרגות/ בטן/ ריקוד (45 דק')


שתיתי:
6 5 4 3 2 1
אכלתי-
בוקר (13:00):
-קפה.
-טופו.
-לחם מלא.
צהריים:
-כלום.
ערב:
-פתיתים
ספורט:
ריקוד+קפיצה בחבל+מדרגות+בטן (45 דק')
למחר לזכור:
-ללכת לעבודה.
-לבקר את סבא וסבתא.
-לדבר עם א'.
-לדבר עם מ'.
-לכתוב המשך על חבר שלי.
-לסדר את החדר.


הן נראות עייפות ומותשות ועם קצת תקווה וכוחות פנימיים.. קצת כמוני ... (:

רק שהן רזות ואני..?

כה. שמנה.







נכתב על ידי mikah , 4/8/2012 14:07   בקטגוריות אנה, אנורקסיה, היום שלי, פרו, פריקה, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mikah ב-4/8/2012 14:57
 




דפים:  
4,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmikah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mikah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)