לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


קבלו אותו במחיאות קביים סוערות
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

האם אוכל לקבל את תשומת לבכם לרגע, בבקשה?


 

קוראים וקוראות, מגיבים ומגיבות, שרתי אינטרנט עמוסים, קהל נכבד,

 

הקוראים הקבועים של הבלוג ודאי הבחינו בהיעדרו של פוסט חדש זה כמעט חודש ימים (חלקם, בלי לציין שמות, גם הטיחו בי האשמות והעלילו עליי עלילות שווא. עניין זה טופל על ידי המחלקה המשפטית של הבלוג).

 

החדשות הטובות הן שאני עדיין חי, ומלבד אי אילו מיחושים בלב וכאבים מוזרים בזרוע שמאל – אני חש בדרך כלל טוב.

 

החדשות המעט-פחות טובות הן שפוסט חדש עדיין עלול להתעכב עוד זמן מה מסיבות השמורות עימי, אך מוכנות להימסר למי שיציע לי הצעה כספית הוגנת מספיק.

 

מתי יגיע פוסט חדש? אין לדעת. ייתכן שבעוד מספר שבועות או חודשים, או מצד שני אולי בעוד מספר ימים, אם לפתע יתקוף אותי בולמוס כתיבה בלתי ניתן לעצירה (או אם, כאמור, תוצע לי הצעה כספית הוגנת מספיק).

 

אז כמיטב המסורת הכנתי סרט קצר להנאתכם, עם פאנצ'ליין הורס בסופו, שינעים את זמנכם בעת ההמתנה.

 

אני מודה לכם על הסבלנות, ומבקש להפסיק לשלוח לי הביתה מכתבי איום עם ראשים כרותים של סוסים. גם כי זה לא מה שידרבן אותי לכתוב, וגם כי השכנים מתלוננים על הסירחון שעולה מפח הזבל. קצת התחשבות, באמת.

 

תודה.

 

נכתב על ידי , 3/5/2004 21:53   בקטגוריות בנימה אישית  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של walkman ב-6/6/2004 20:39



52,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwalkman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על walkman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)