לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


ההורים שלי זרקו אותי לאמריקה אז קניתי קרמבו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

H.W


יום שלישי

16:55

קשה לעמוד בקצב. לא משנה כמה אני אעשה פתאום יתגלה עוד איזה דף חצי מקושקש שכחתי לעשות ובלילה הזלתי עליו ריר. זו הבעיה הגדולה ביותר שיש לאנשות (כלומר לי) שיעורי בית. לא משנה מתי אני אתחיל זה תמיד יוכל לי את כל היום ולא ישאיר לי זמן לנשום. זה לא החומר זו הכמות!

המורים פה רצחנים; כל יום איזה מבחן או בוחן של ארבעים שאלות לכל הפחות, למשל רק היום עשיתי ארבעה בחנים!!

ויש לי כמות אדירה של שיעורים אין מקצוע שלא קיבלתי איזו ערמה

הבנתי שנה הבאה תיכון לחץ והכל אבל לאיזו רמה זה הדרדר

כשההורים שלי היו ילדים הם בחיים לא למדו כל כך קשה אין מצב הם תמיד חזרו מוקדם עשו קצת שיעורים ואז הלכו למטה לחצר או נסעו להסתובב עם חברים

ורק אני תקוע כמעט כל היום בבית בערימות של שיעורים ומבחנים זה מרגיש כאילו עוד חודש יש לי בגריות ותאמת כבר עשיו אני לחוצה מהן..

נכתב על ידי , 9/2/2011 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לd.n אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על d.n ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)