לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


ההורים שלי זרקו אותי לאמריקה אז קניתי קרמבו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011


יום שישי

18:10

יש את היום הזה שאתה הולך כל היום עם חיוך מרוח על הפרצוף אצלי זה יום של שופניג ים חברים ושישי..

יש את האויר של להתפרע עוד מעט נגמר בית ספר ויש לי ויקנד חופשי לעצמי (שבת ראשון לנחור בבית). גם עם יש לי יום מזוויע וגם אם יש לי יום טוב אני יודעת שזה עוד מעט יגממר למען חופשה קטנה של חוסר סטרט והסתובבות בבית עם תחתונים וגופייה ובחיפוש מתמיד במטבח אחר אוכל ולקוות שהשכנים לא רואים ככה מהחלון (מלאת רגשות אשמה למה אכלתי הרגע עוגה זה יעשה לי תחת\ירכיים אעו שניהם).

ההפעם (כמו כל שבוע) אני רוצה לעשות משהוא מיוחד בסוף השבוע ולא להתקע בחדר באותה פוזציה עד שהאיברים שלי נרדמים ואני לזוז בחוסר הצלחה (מצאתי שיטה גאונית מתגלגלים על המיטה ונופלים ממנה על חצי הגוף שעוד יש לו טיפת תחושה). אני מתכוונת 1. להכריח את אמא לעשות קניות כי במקרר יש ביצה קשה אחת קטפוש ללא שימוש וחצי קופבאת חומוס פתוחה מלפני חודש (אכן המצב חמור). 2. לעשות קניות כי זה כיף מהנה ותמיד אני חוזרת עם ערימת שקיות 3. לסדר את החדר, כן גם אני הגעתי למצב שזה נראה כמו אחרי מלחמה הכל זרוק על הריצפה על השולחת על המיטה ועל כל אזור בחדר בערימות של הכל בשביל לעבור בחדר צריך להיות לוחם צבאי מיומן לדלק מעל המוקשיים רבים הבגדים האיפור הקישקושים הטושים וכל הבל הרב שיש בהמתחתי 4. להכין עודיות וברכות ולנטין די 5.להתבאס למה אין לי בחור לחלוק איתו את הולנטין די 6. לנסות לשכנע את עצמי שזה דבר טוב שאין לי עם מי להתמזמז בולנטין 7. חהבין שזה לא יעזור ולשכוע בדיכאון עצמי במשך שלוש שניות

עכשיו מה שבטוח אני לא אספיק אף אחד מהם

 

נ.ב.

הדבר היחיד שטוב בזה שלאמא אין זמן לקנות אוכל זה שהולכים מסעדה בשם קיקאו הם מבשלים את האוכל מלפנך ועושים תרגילים בזמן ההכנות וקיצר גם טעים (כל דבר יותר טעים מהאכול של אמא...) וגם מגניב.

נכתב על ידי , 12/2/2011 01:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לd.n אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על d.n ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)