לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

סביר שלא תיגש


תחשוב שזה חוץ לארץ

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

אני ראקציונר בזוי


לפוסט הזה של שלומיתא, הגיב חייש בהפניה לטור הזה של גדי טאוב, כדי להדגים כמה טאוב הוא ריאקציונר בזוי, דור המשך של יאיר לפיד ושות'.

הגיע הזמן להפסיק להסתתר, אני אומר. אני ראקציונר בזוי. כן כן, אל תטעו בי, אני אדם משכיל למדי, נולדתי וגדלתי במקומות הנכונים, וכל אלה הכינו אותי לתפקיד שיש לי בחיים, תפקידו של ריאקציונר, חבלן (כמו שאמרו בשנות השבעים של חנוך לוין) בכל ההישגים של התנועה ה_____ (מלא את החסר כאוות נפשך, ובהתאם לפילוסוף / הסוציולוג / ההוגה הקונטיננטלי החביב עלייך (או! רדיקאלי, סוגריים בסוגריים לדו שיח סוער עם הקורא(ת) החביב(ה): מה דעתך, אולי נחליף את קונטיננטלי ב"יבשתי"? האם יש משהו פחות אתנוצנטרי מלכנות אסכולה פילוסופית על שם יבשת, בלי לקרוא בשמה של אותה יבשת? אפשר לנחש באיזו יבשת מדובר? בבקשה, שלושה ניחושים. לא? חבל.)), אם רק היו מניחים לי לממש את שאיפותי הנתעבות. בנות זוגי בעבר נטו לגלות את הנטיות האלה באיחור וחשו מרומות. אני מבקש לכן לחשוף בזאת את האמת, ולקוות שלא תבטלו את המנוי.

אני חושב ומאמין שהטרדה מינית היא דבר איום, אבל שאונס הוא אקט אלימות אחר לחלוטין, גם אם גם הטרדה מינית רואה בקורבן אובייקט (גם הקורבן של שוד הוא אוביקט עשיר), ושהנסיון הפמיניסטי (אה! תפסנו אותך, אתה לא יכול לדבר על פמיניזם, יש כל כך הרבה סוגים של פמיניזם, וכל דבר שתגיד - יש פמיניסט שחושב אחרת. מוזר שאף אחד לא קופץ כשאומרים "הנסיון של הימין הקיצוני", אף על פי שהוא מגוון לא פחות) למתוח קו תיאורטי שבו אונס הוא נקודה אחת, ו"היי בובה" נקודה אחרת, אבל יש רצף בין הנקודות דרך מין ביחסי מרות והטרדה מינית הוא הפללה מכוונת ומרושעת של המין הגברי, כמו השימוש ההיסטרי (לא אוהבים את המילה? חבל) במילה "פטרנליסטי".

באותה מידה אני אמנם ליברלי מספיק לחשוב שהמדינה צריכה לפצות על תנאי הפתיחה הגרועים של הפלסטינים אזרחייה, אבל לא מבין למה הלאומיות של היהודים במדינה הזאת מגונה, ואילו זו של הפלסטינים מתקבלת בהבנה, למה המיליטריזם של ישראל הוא דוגמא לכל מה שרע בה, ואילו המיליטריזם של הארגונים השונים (איזה ריאקציונר אמר "ארגוני טרור"? פויה) סביבה הוא לגיטימי. אה - ואני חושב שהמדינה מחויבת לכל ילד שנולד בה, שהזכויות לקורת גג, מזון וקיום בכבוד הן זכויות יסוד של כל אדם, אבל שקצבאות הילדים הן הדרך הבטוחה ביותר לפספס את מימוש הזכויות האלה (באותו עניין, אני ממליץ לעיין בנתוני הלמ"ס על פיהם אחוז הזכאות בבגרות של הנוצרים הערבים גבוה משל היהודים בארץ, וודאי לא בשל היעדר אפליה תקציבית).

וכן, אני כותב את הדברים האלה מנקודת המבט שלי: הגברית, היהודית, התל אביבית, המבוססת, השבעה, אבל זו נקודת המבט שלי, ואני בסדר איתה. הגיע הזמן להפסיק להסתתר, ולהתמודד עם המפלצת שאני, אני אומר, או לכל הפחות להזהיר את הציבור.

(אם יש דבר אחד שאני מצטער עליו בפוסט הזה, זה השימוש המרובה בסוגריים בו)
נכתב על ידי bridecakebaker , 19/8/2006 13:29   בקטגוריות ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bridecakebaker

בן: 47

Yahoo:  bridecakebaker  

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbridecakebaker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bridecakebaker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)