לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני רוצה למות לא רק בגלל שרע לי.. אולי בגלל שזה נראה לי.. נעים.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

הפרח הזה הוא אני


היו היה יער ירוק ויפה כולו היה מלא בעצים ירוקים ופרחיהם היו בשלל צבעים באחד הימים הגיעו עצי האהבה ופרחיהם הקטנים ליער הירוק והיפה התפלאו וחיו ביער החדש שהיה שונה מהיער האפל ששרתה בו מלחמת עצים ולכן פרחי האהבה ברחו ליער הקסום. באחד הימים לאחר הישרדותם הקשה של עצי האהבה ביער החדש נולד להם פרח חדש הפרח גדל וגדל ורק רצה תשומת לב מעצי האהבה שהביאו אותו לעולם אך עצי האהבה היו עסוקים כל שרוד ולהביא כסף הביתה אז הפרח היה הולך לגן הפרחים בכל בוקר ובשעות הצהריים כשכול הפרחים חבקו את עצי האהבה שבאו לקחת אותם הפרח נשאר בגן לבדו עד שהלך לבד לחפש מקום אש הפרח היה הולך לים בכדיי להרגיע וכשהיה רעב היה הולך לשכנה שהייתה עץ זקן אבל עדיין כל כך יפה ומלא אהבה ״ בואי נתקשר לאמא נשאל אותה היכן היא״ אמא לא עונה הפרח יצא מהשכנה והלך לביתו אין אף עץ בבית והפרח נשאר לבדו ליד הבית אין לו מפתח הוא רעב כל כך בבניין ביתו הוא תמיד פרחים חוזרים הביתה מבית הספר מגן הפרחים ורק הוא לבדו ורעב והנה הגיע ערב אבא עץ האהבה הגיע והפרח נכנס הביתה והלך לישון לילה טוב פרח מחר תקום למציאות חדשה. 

הפרח הזה הוא אני היום אני כבר עציץ וגם היום אני מחפש אהבה יש לי עציץ אהבה אך הוא לא מעניק לי אף אהבה אני לא עציץ אהבה מספיק טוב בשבילו 

הפרח הזה עצוב ובודד הולך ברחובות ומחפש תקווה וחיים חדשים. 

הפרח הזה הוא אני. 

נכתב על ידי את פנים אחרות מכולם , 10/5/2014 12:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  את פנים אחרות מכולם

מין: נקבה




10,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאת פנים אחרות מכולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על את פנים אחרות מכולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)