לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat healthy. Be active. Repeat consistently. There are no shortcuts to success




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

חזרה ללימודים, שנה חדשה


אז... היום הראשון ללימודים, סה"כ היה בסדר.

קיבלתי מערכת  והיזדעזתי מכמות השעות... אבל אני ישרוד את זה, (בתקווה).

האמת, שלא התגעגתי בכלל לבית ספר, רק לחלק מהאנשים, וגם זה ממש בקושי. האמת, יש לי אחלה חברות בכיתה, אבל כשאני איתם בהפסקות אני מרגישה לידן קצת... מזויפת? אפילו קצת לא שייכת. זה לא שאין לי חברות, פשוט כול החברות הטובות שלי בכלל לא איתי בבצפר. מה שכן, הבנים בכיתה שלי (לשם שינוי!! תודה לאל סופסוף בנים נורמליים) ממש אחלה, אני מרגישה איתם הרבה יותר בנוח מאשר עם רוב הבנות. אז השנה אני יושבת ליד אחד מהבנים, הוא ממש נחמד (וגם חכם , אז זה ממש משתלם!), ואפילו ניראה טוב ;) , אז לפחות מהצד הזה היסתדרתי.

לפחות, מכול הבלאגן הזה, יש דבר אחד טוב- חוזרים לשגרה ולאימונים מסודרים! שיניתי את התפריט כדי שיתאים לי גם לימי לימודים ארוכים.

 

אז השנה אני מקווה-
להוציא ציונים טובים אבל לא לחרוש כול היום

להיות מסודרת ולא לשכוח דברים

להתקרב לבנות\לבנים בכיתה

למצוא זמן לכול האימונים

לשמור על התפריט

ולהינות מהחיים!

 

בהצלחה לי ולכולם, ושתיהיה שנה מהנה ומוצלחת!

 

נכתב על ידי Foxy_Lady , 1/9/2011 21:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  Foxy_Lady

מין: נקבה

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFoxy_Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Foxy_Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)