לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Extra Me


If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done

Avatarכינוי:  Too_Much_Me

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

חולה ברגילה


טוב, אפתח את הפוסט בחדשה מרגשת:


ירדתי ל-62 קילו! ווהו~


 



 


אז כן, ירדתי איזה 2 קילו בשבוע. אבל אין יותר מידי מה להתרגש, כי הסיבות לירידה הדרסטית הזאת הן:


א. הייתי ברגילה. לכן הייתה לי נגישות לאוכל בריא 24/7


ב. הייתי חולה. כן כן הייתי חולה ברגילה איזה כיף לי נכון? אבל אין ספק שהאנטיביוטיקה העייפות וחוסר החשק לאכול עזרו לי מאוד.


 


עכשיו מגיע האתגר האמיתי: אני חוזרת לשיגרה, ואני צריכה לשמור על המשקל ואף לנות להמשיך לרדת.


איך אני יעשה את זה? האם אני אצליח? האם אכשל?


זאת ועוד בפרק הבא...


 


 



 


שאלה!


 


 יש לי עוד שנה בצבא.. עד כמה פתאטי זה שהדבר היחידי שאני מסוגלת לחשוב עליו מבחינת תכנון תוכניות לעתיד הוא איפה אני יעבוד אחרי הצבא ולאן אני אטוס? ממש לפרטי פרטים.


כאילו באמת. לא מצליחה לחשוב על שום דבר אחר חוץ מזה. ויש לי עוד פאקינג שנה!


אני לא חושבת שזה כל כך בריא...


 


נכתב על ידי Too_Much_Me , 23/8/2014 15:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,651
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לToo_Much_Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Too_Much_Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)