לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

חוזרים לשגרה


 


 
     

 

 

 

וווואי הרבה זמן לא עדכנתי את הבלוג.... טוב הרבה זמן לא היה לי גם זמן
עכשיו יש לי זמן, אין לימודים בטח אתם שואלים את עצמכם למה??
טוב זה דיי ברור אחרי שאני אספר לכם שאני מבאר שבע.
דיי כבר אני לא רוצה לחזור לשגרה של הגראדים, והאזעקות.
שזה אומר לא להצליח לישון בלילה מחשש שהייה אזעקה, ולקום באמצע הלילה ולרדת לחדר מדרגות בגלל שאין לנו ממ"ד בבית
לתקופה של עופרת יצוקה, רק שזה לא יחזור על עצמו ושזה משהו חד פעמי.
אחרי תקופה ארוכה של רגיעה פתאום בחמש וחצי בבוקר אני שומעת אזעקה כ"כ נבהלתי אבל התעשתתי על עצמי במהירות, מזל ששמעתי כי כל האחים שלי והורים שלי המשיכו לישון ZZZ... בשניות קפצתי מהמיטה הערתי את כולם ויחד עם השכנים רצנו המהירות לחדר מדרגות, יש לנו 60 שניות לרוץ למרחב המוגן אחרי כמה שניות אנחנו שומעים שתי בומים, נפלו 2 גראדים אחד היה רחוק והשני שמענו אותו מאוד חזק הוא היה מאוד קרוב לבית שלי.
חיכינו כמה דקות בחדר מדרגות כי ישנה הוראה של פיקוד העורף לחכות 5 דקות אחרי הישמע הבומים כי יכול להיות שהם שולחים בעזה את הגראדים בצרורות אחד אחרי השני ובמזל לא היה כלום וחזרנו כל אחד לביתו.
כצפוי רוב חבריי בפייסבוק היו מחוברים וקווי הטלפון קרסו.
אחרי שנדמה לי חצי שעה חזרתי לישון ובבוקר הודיעו שהשביתו את הלימודים.
בערך בתשע וחצי בבוקר היה אזעקה שנייה ושוב רצנו ישר לחדר מדרגות ונמע בום חלש... לאחר מכן בחדשות הודיעו שהגראד נפל מחוץ לבאר שבע איזה מזל!!


אני זוכרת בעופרת יצוקה, הזיכרון הכייייי נורא שהיה לי שנסעתי עם נסענו באוטו פתאום שמענו את האזעקה ברדיו (כי האזעקות לא עבדו באותו זמן בכל מקום) בשניות עצרנו את האותו , קפצנו מעל איזה חומה והתחבנו מתחת לאיזה קורת גג קטנה....
מפחיד להיות בחוץ בזמן אזעקה ואני לא מאחלת לאף אחד את מה שקרה לי.


עד שלא עוברים את זה את כל האזעקות, ריצה למקלטים, והבומים החזקים ששומעים אני חושבת שאינכם מסוגלים (מי שאינו חווה זאת בעבר לחוות מה שאני עוברת)  לחוות מה שאני עוברת.
כשאני חושבת על זה בחיים לא הבנתי מה תושבי שדרות חווים כל השנים האלה כאשר יש להם רק 10 שניות למצוא מחסה בהתחשב לדקה שיש לנו בבאר שבע עד שאני עברתי את זה.
תושבי שדרות הם לדעתי הגיבורים האמתיים במדינה שלנו כי האזעקות הפכו למשהו יומיומי אצלהם, שנים שהם עוברים את זה ונתפלל בשבילם ובשביל כל עם ישראל שהאזעקות יפסיקו.

בנתיים נתפלל לרגיעה, שהכל יהייה בסדר, שאף אחד מתושבי המדינה וחיילנו שמפציצים בעזה לא יפגע

שהייה לכולנו יום שקט ורגוע


 



 בנתיים איזה שיר להפיג את המתח שנראה לי שמתאים לסיטואציה בו אנו נמצאים ומאוד לחוצים



 

 

נכתב על ידי , 23/3/2011 11:27  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




273
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBella Swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bella Swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)