לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

שקרים



                             
         

שקרים

הדבר שאני הכי שונאת זה שקרים!!

אנשים מתחילים לשקר כאשר אין להם אומץ להגיד לך מה הם באמת חושבים, ומתחילים לשקר, שקר עוד שקר  ועוד שקר עד שזה הופך לסיפור ענק שאין אפשרות לצאת ממנו.  הם לכודים בו בתוך השקרים של עצמם ומגיע הרגע שהם כבר לא מצליחים להבחין מה אמת ומה שקר הם נבלעו לסיפור ולבלאגן שהם עשו, מתוך כל הבלאגן שהם עשו הם כבר מתחילים להתבלבל הם לא זוכרים מתי הם אמרו דבר אחד או אחר, הם כבר מאמינים לשקרים של עצמם!!
זה הדבר שאני הכי שונאת, לשקר לי בפרצוץ כשאני יודעת את האמת לספר לי סיפורים והמצאות השד יודע מאיפה.
כל עולמם של האנשים הפחדנים מבינינו זה שקרים, עם אין לך את האומץ להגיד לי את האמת בפרצוץ אני מאדיפה שלר תדבר איתי יותר.
אני כבן אדם מעדיפה שיגידו לי את כל האמת בפרצוץ מאשר שישקרו לי אני לא צריכה חברים שקרנים.
אני לא יכולה להגיד ששיקרתי אי פעם, ברור ששיקרתי בים עם זה שקר קטן ובין עם זה שקר גדול.

אני סבורה שאין אדם אחד בעולם לא שיקר איזה שקר קטן פצפון אבל שזה מגיע למצם שזה שקר שתומך בשקר ובעוד שקר ונהייה מזה בלאגן אחד גדול תאמינו לי אני לא צריכה את זה.
נמאס לי!! יש לי חברה מאוד טובה שכמה שאני מנסה לעזור לה כי מצבה בלימודים על הפנים שזה כולל נכשלים, איחורים , לרדת בהקבצות במקצועות מסויימים. היא מרכלת עליי שאני חופרת לה ולא מבינה אותה ועוד עם מי עוד היא מעזה לרכל ??!! עם חברות טובות שלי שברור שהן סיפרו לי ה-כ-ל כי הם באותו מצב שלי שהן מנסות לעזור לה כי אנחנו לא רוצות שהיא תעוף מהכיתה מעיוני תעבור למב"ר. היא כבר התחילה דיי לזלזל בי.
היא מכינה שליפים למבחנים שזה במילה אחת רמאות, ברור שגם אני הכנתי שליפים פעם, פעמיים אבל כזה זה מגיע למצב שהיא עושה שליפים בכל מבחן ובכל מקרה מקבלת נכשל שזה הכי מצחיק אני מפחדת שעוד יתפסו אותה, היא פשוט לקחה על עצמה יותר מדי שאין לה כבר זמן לעשות משהו פה חוג שם חוג ועוד חוג, התנדבות, מורים פרטיים, צלריכה ללכת לשם,צריכה ללכת לפה בסוף שלי תהייה תעודת בגרות איכותית היא תהייה עם בגרות בסיסית בגלל שאין לה זמן כבר ללמוד למבחנים.
היא הגיעה למצב שכדי לקבל ציון גבוהה היא תעשה כל דבר שזה אומר להעתיק, להכין שליפים ועוד.
אותו אדם פשוט קורס מבפנים היא אדם טוב נחמד ועוזר אבל דיי נמאס לי מלעזור כמה אפשר לעזור לאדם שמזלזל בך שמשקר לך לפעמים אני אומרת לעצמי תרפי, עזבי אותה היא כבר נכנסה לבלאגן של עצמה היא כבר תאכל את הדייסה שבישלה ועוד עוד יום אחד תדע שאני ניסיתי לעזור לה אבל אני פשוט מרחמת עליה ולא יודעת כבר מה לעשות אני לא רוצה שזה יגיע למצב כזה.
אני מכירה אותה מספר שנים והיא לא אותה ילדה שהכרתי בהתחלה :\ 

אותה ילדה שהכרתי בחיים לא הייתה מעלה על דעתה לעשות שליפים.

מה אתם מציעים לי לעשות אני צריכה את עזרתכם.

נכתב על ידי , 28/2/2011 18:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

273
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBella Swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bella Swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)