לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כך בדיוק, דוט, קום.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011


יאללה שלי.. גאה בעצמי סוףףף

אתמול הליכה הבייתה מהעבודה בלי להניד עפעף.

חזרתי גמורה אך מרוצה!!

והנה ירדו להם עוד 700 גרם. (נשקלתי כי הייתי סקרנית)

העבודה וההתמדה משתלמות אין מה לעשות.

אני עדיין לא מאמינה שהמשקל הזה הוא המשקל השמן שלי מלפני שנתיים..... לא נורא העיקר שאני בדרך הנכונה.

בכל אופן היום לא לקחתי את האוכל שתיכננתי לעבודה כי פשוט לא הכנתי אותו טעותתתתתתתתת רצינית.

לקחתי חטיפי אנרגיה, שני תפוחים ויוגורט.

בערב אני אפנק את עצמי ואהובי ויהיה פסדר. אז- עד שאני מגיעה הבייתה יש לי 500 קל'. אני אכין קוסקוס+ירקות וסלט.

קוסקוס - 150 ירקות-200 סה"כ: 850. נראה לי פתאום מלאאאא בטח אני אוריד משו במהלך היום.

הצלחות!!!

נכתב על ידי *xandra* , 17/3/2011 07:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בוקר לאחר לילה עמוס רגישות/רגשנות...


אתמול לא התאמנתי והוספתי 2 עוגיות (100קל') לתפריט שלא היו בתכנון.(זלילת לילה)


הייתי יכולה להמשיף ולבלוס אבל עצרתי אחרי שתי עוגיות ועפתי למיטה.חיובי כל הכבוד לי.בהגזמה הגעתי ל-800 או 900 קל'. מחזור ארוררר.


היום אני מקשה על עצמי כי מי שטוחנת צריכה לשלם.


ובכן אני אחרוג ממנהגי ואכתוב את התכנון להיום:


בוקר- מעדן 0%


5 שקדים


ביניים- תפו"ע


צהריים- 2 טבעולייט+חסה+2 כפות טחינה


ביניים- אנרג'י


ערב - אשתדל שלא אבל אם יבוא לי ממש 2 פתי בר


סה"כ: 578 עם אופצייה ל- 642


שעה הליכה מהירה+בטן.


אני מרגישה שהמכנסיים מתחילים להיות רפויים ושהכנפיים בצד הבטן אט אט יורדות (גם ככה לא הייתה לי כוונה להתחיל לעוף).


בריאות הצלחה ואושר אייימן!


 



נכתב על ידי *xandra* , 16/3/2011 07:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שונאת ששופטים אותי בלי לדעת עובדות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


על הבוקר, קוליגה : " ***, את חייבת לראות איזו משרה אטרקטיבית במודעת דרושים"


אני: "נו, נראה"


קוליגה:" תראי איזו חברה, ברגע שאת נכנסת לשם את מסודרת לכל החיים"


מה שהיא לא ידעה זה שהחברה הזאת היא של המשפחה שלי...


אמרתי לה את העובדה הזאת ואת העובדה שאני לא בקשר עם היצור שהוליד אותי כבר 9 חודשים, נתק מוחלט, לא טלפונים לא מיילים, כלום כלום.


והיא בלי להניד עפעף:" אם את זוכרת כמה זמן סימן שאכפת לך!!!!!"


בת זונה!!!


מי היא בכלל שתחליט אם אכפת לי או לא אכפת לי, היא לא יודעת פסיק ממה שעברתי בחיי, עם הזוועה הזאת שנקראת אמא.


לשנייה היא הזכירה לי את אותה מפלצת שיפוטית.


הסתובבתי והלכתי.


כעבור עשר דקות היא באה להתנצל.


יאללה השלמנו.


אני כל כך גאה בעצמי שאני נאמנה לעקרונות שלי גם אם זה במחיר של חוסר משפחה.


אין לי אף אדם מהמשפחה שאני בקשר איתו , קשר ממשי. אף אחד.


 


חבר שלי הוא כל עולמי, הוא החברה הטובה שלי, האמא שלי, האבא שלי, הדודות שלי והבני דודים שלי, הכלללל.


אותי לא קונים בכסף!!!!


לחיות עם המפלצת אומר להוריד את הראש 24/7, לקבל כל פסיק שיפוטיות שלה .


המוטו שלה : my way or the high way


על כל דבר יש לה ביקורת, אהה ואיך שכחתי!!!! היא גם עם תסביך קנאה כלפיי. מאז הגירושים שלה עם אבי פתאום יש לה את הפרצוף שלו (אני דומה לו) סביבה, תזכורת לכמה היא כישלון.


וחברות שלה חולות עליה, כולם בטוחים שהיא אמא לתפארת. בת זונה!!!!


בפעם האחרונה אמרתי לה שאבא שלה (עליו השלום), מסתכל עליה מלמעלה ומתבייש!!!!! ובזה זה נגמר.


 


לפני שבוע בערך חשבתי:


הכי הייתי רוצה לחיות עם אהובי, להקים בית לתפארת אבל אבוי!!! אין לי משפחה להזמין לחתונה, דיבורים, ריכולים- איך זה שאין לה משפחה, נו תככים ומזימות של דודות משועממות.


אז פשוט ירדתי מהרעיון.


כנראה שאני לא אתחתן, להתחתן בווגאס לא נראה לי שתפור עליו (יש לו משפחה ענקית חמימה וטובה).


כנקרה שזה גם מה שגרם לי לבחור פרטנרים בלתי "נגישים".


אז זה הסיפתח של הבוקר שלי. כיף הא?!


יאללה עוד יום, דרך אגב, הצחקתי את עצמי אתמול:


בהיתי ב"יציע העיתונות" עם אהובי, הבטן שלי לא הפסיקה לקרקר, אך מרוב שהוא היה שקוע הוא כלל לא שם לב, אם הסבתא שורדת השואה שלי הייתה בסביבה הייתי מקבלת כבר סטירה מצלצלת!!!! חחחה


 


אז איחולי יום מקסים לכן ללא שיפוטיות ועמידה ביעדים ותפסיקו לטחוןןןןןןןןן סתאאאם, אין על יוגורט ומלפפון.


צ'או

נכתב על ידי *xandra* , 15/3/2011 08:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טריינספוטינג על הבוקר (והמבין יבין)


ובנוסף לכל שבוע מחזור!!!!! אוףףףףף


 


הבטחתי לעצמי שאני נשקלת רק בימי שישי בבוקר ויהי מה!!!


 


הטבלה השבועית שהכנתי לפיה אני יודעת בדיוק מה אני אוכלת היא פשוט גאונית.


כל יום תקציב הקלוריות שונה ולדוגמה השבוע היום הכי נמוך הוא 575 קלוריות ויום אחד פירגנתי לעצמי 900 קלוריות.


שאר הימים הם 600 קלוריות.


בנוסף כל יום אני עושה איזושהיא פעילות גופנית.


אתמול זה היה חיטוב + אירובי לחימום.


היום הליכה של שעה +עיצוב.


יש ימים שלא בא לי להתאמן אז אני עושה יוגה :)))


אני חושבת שעליתי על דרך המלך עם הטבלה הזאת, כך אני גם לא מפספסת מאכלים "חיוניים", לא בא לי להגיע למצב של עייפות וחוסר חשק לעשות דברים.


נראה מה יהיה יום שישי...אמאאא


 


היום אני חייבת לבדוק את המשקל שלי בבית.


אני אקח משקולת של שני קילו ואראה כמה היא שוקלת על המשקל, זה ידוע שיש הבדל במשקלים. מקווה ששלי מאופס על עצמו.


 


חוצמזה הרגשה כללית טובה וקלה (תודות לטריינספוטינג על הבוקר- אבל טבעי!!).


תודה לכל מי שמגיבה וסליחה אם אני לא תמיד עונה.


יום שני מקסים אנושק'ות....


 

נכתב על ידי *xandra* , 14/3/2011 10:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול ראיתי "האח", קלטתי שם את סיון,

היא בדיוק התכופפה לנשק את אלעד לשלום וכל העצמות שלה בגב בלטו.

טוב ללא ספק הבחורה טינספו מהלכת, יש לה לפי געתי את הגוף הכי יפה שם.

ציינתי זאת בפני אהובי, שלפי דעתי יש לה את הגוף הכי יפה שם והוא אמר: לא!!! היא יותר מדיי רזה, זה לא יפה.

אז מה זה אומר בעצם? אידיאל היופי בעיניי הוא לא בעיני אהובי ומה יקרה שאגשים את החזון שלי ואהיה טינספו מהלך??.

נקודה למחשבה  .

נכתב על ידי *xandra* , 13/3/2011 11:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




66.7

 

יום חמישי היה מצויין וגם יום שישי שבעקבותיו.

יום שבת היה זוועה, היה כל כך זוועה שלא הצלחתי להירדם בלילה מרוב כאבי בטן.

אני חייבת לקנות טיבטי בם, למקרי חירום.

בכל אופן יש ירידה אז יש מצב רוח.

 

נכתב על ידי *xandra* , 13/3/2011 07:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *xandra*

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*xandra* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *xandra* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)