לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

פנטזיה קיצית על חופש


כרגע, ברגעים אלה ממש, יש בי את החשק להמצא באורך פלאי כלשהו בחוף ים מהסוג שרואים בעיקר בפרסומות של תיירות ונופש. חול לבן, ים תכלת בהיר-בהיר עם בוהק קל של טורקיז, בקתת עץ עם חלונות גדולים ווילונות לבנים מכותנה פשוטה שמתנופפים בבריזה המלוחה.

 

אני רוצה לשחות, להשתזף באיטיות, להרגיש את השיער האדמוני מתבדר ברוח כמו להבות אש, לרבוץ בערסל עם ספר טוב ולשתות קוקטיילים עם פירות טרופיים, להביט בגולשים השחומים ולחייך אליהם בכל פעם שיפנו לעברי מבט.

 

אני רוצה חופש קיצי ועצל, מפנק, אנוכי מעט ושיכור קלות. ללא כאבי ראש, ללא התקפים, ללא לימודים, ללא דאגות. רק אני והים שלי, וכמובן כל הטוב הנלווה אליו.

 




 

זו הפנטזיה הקיצית הקטנה שלי, פנטזיה על חופש, וכעת אחרי שהורדתי אותה מהלב/הראש/התודעה אחזור להכנות למבחן באנתרופולוגיה.

חומר לימוד - המון.

כוח - אפס.

זמן - בלחץ.

 

קיץ קיצי לכולם, ולי בתקווה בצלחה.

רות סוף.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 25/6/2012 20:11   בקטגוריות חשק רגעי, פנטזיה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פּוֹנד ב-26/6/2012 17:08



35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)