לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה הכי מפחיד אתכם?


לא משהו בומבסטי וספק ממשי כמו סוף העולם או פלישת חייזרים ביום העצמאות. משהו פשוט יותר, אמיתי יותר, ממשי יותר ואולי בעצם מפחיד יותר.

מה הכי מפחיד אתכם כרגע?

 



 

 

אני למשל, פוחדת שהמצב ישאר כמו שהוא, שלא יהיה שיפור, שלא אחלים.

זה הפחד הכי גדול שלי כרגע, למרות כול הניסיונות לחשוב מחשבות שמחות.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 16/8/2012 19:32   בקטגוריות דעת קהל, וידויים, פחד  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמטיסט ב-19/8/2012 19:32
 



קופסת הכדורים


וידוי קטן:

יש לי קופסת כדורים אישית. היא עשויה מפלסטיק ורוד ומחולקת לשבעה תאים לפי ימי השבוע. קופסת כדורים שלא תבייש כול אזרח גריאטרי של מדינת ישראל, אבל גורמת לי להתפדח קלות מקיומה. יש בה את כול מלאי הכדורים שלי לשבוע: הנוירולוגים שאני לוקחת פעמיים ביום, אלה שעוזרים לקיבה שלי להתהפך פחות ואפילו תוספי מזון של ויטמין סי, חומצה פולית וכו'.

 

בקיצור, קופסת כדורים גריאטרית כבר בשנות ה-20 לחיים.

לא יודעת אם לצחוק או לבכות.

טוב, כנראה ששילוב של השניים יהיה הולם למדי.

 

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 4/8/2012 11:09   בקטגוריות וידויים, בריאות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-5/8/2012 13:04
 



הייתי רוצה...


הייתי רוצה גשם קיצי, חם המלווה בעננים כהים, לחות גבוהה, ברקים ורעמים וריח אוזון שמחליף את ריח האבק שנשטף מהאוויר.

הייתי רוצה ללבוש בגדים בהירים ולצאת החוץ, להרגיש את הטיפות הכבדות של הגשם הקיצי פוגעות בי, להרטב עד לשד העצמות ולחייך.

הייתי רוצה שכל זה יקרה, אולי מחר, אולי מחרתיים ואולי פשוט בעתיד הקרוב והלא מוגדר, כי זו תהיה ההוכחה לכך שמשאלות באמת יכולות להתגשם.

 



 

 

זה מה שהייתי רוצה...

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 30/7/2012 21:53   בקטגוריות גשם, וידויים, חשק רגעי, מעט אופטימיות, קיץ  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פּוֹנד ב-4/8/2012 11:09
 




דפים:  
35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)