לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מעגל פיות


הייתי רוצה לצאת לטייל לכמה שעות בטבע ירוק, יער או חורש עם מים זורמים וריח קל של טחב, שמש שמציצה מבין העלווה הכהה ומספר רגעים לאחר מכן מפנה את מקומה לערפל כסוף. הייתי רוצה להגיע למקום כזה בחברה נשית של בנות ניו-אייג' או "ילדות טבע" או כול שם שלא יודבק לאלה שמדברות על קריסטלים, אנרגיות, עשבי מרפא ומיסטיקה. הייתי רוצה ללכת איתן ולהקשיב לשיחות שלהן כמו אנתרופולוגית שבוחנת תרבות ילידית אבודה.

 

זה חלום בהקיץ, ואולי משאלה או פנטזיה, שתעורר בי היום.




 

מוזר שדווקא דברים כל כך פשוטים, הם גם די בלתי אפשריים עבורי. כך שלעת עתה טבע אני אראה רק בתמונות, קריסטלים כחלק מתכשיטים מעוצבים ואנתרופולוגיה במאמרים ישנים.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 15/8/2012 19:53   בקטגוריות חשק רגעי, פנטזיה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-16/8/2012 16:37
 



הייתי רוצה...


הייתי רוצה גשם קיצי, חם המלווה בעננים כהים, לחות גבוהה, ברקים ורעמים וריח אוזון שמחליף את ריח האבק שנשטף מהאוויר.

הייתי רוצה ללבוש בגדים בהירים ולצאת החוץ, להרגיש את הטיפות הכבדות של הגשם הקיצי פוגעות בי, להרטב עד לשד העצמות ולחייך.

הייתי רוצה שכל זה יקרה, אולי מחר, אולי מחרתיים ואולי פשוט בעתיד הקרוב והלא מוגדר, כי זו תהיה ההוכחה לכך שמשאלות באמת יכולות להתגשם.

 



 

 

זה מה שהייתי רוצה...

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 30/7/2012 21:53   בקטגוריות גשם, וידויים, חשק רגעי, מעט אופטימיות, קיץ  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פּוֹנד ב-4/8/2012 11:09
 



פנטזיה קיצית על חופש


כרגע, ברגעים אלה ממש, יש בי את החשק להמצא באורך פלאי כלשהו בחוף ים מהסוג שרואים בעיקר בפרסומות של תיירות ונופש. חול לבן, ים תכלת בהיר-בהיר עם בוהק קל של טורקיז, בקתת עץ עם חלונות גדולים ווילונות לבנים מכותנה פשוטה שמתנופפים בבריזה המלוחה.

 

אני רוצה לשחות, להשתזף באיטיות, להרגיש את השיער האדמוני מתבדר ברוח כמו להבות אש, לרבוץ בערסל עם ספר טוב ולשתות קוקטיילים עם פירות טרופיים, להביט בגולשים השחומים ולחייך אליהם בכל פעם שיפנו לעברי מבט.

 

אני רוצה חופש קיצי ועצל, מפנק, אנוכי מעט ושיכור קלות. ללא כאבי ראש, ללא התקפים, ללא לימודים, ללא דאגות. רק אני והים שלי, וכמובן כל הטוב הנלווה אליו.

 




 

זו הפנטזיה הקיצית הקטנה שלי, פנטזיה על חופש, וכעת אחרי שהורדתי אותה מהלב/הראש/התודעה אחזור להכנות למבחן באנתרופולוגיה.

חומר לימוד - המון.

כוח - אפס.

זמן - בלחץ.

 

קיץ קיצי לכולם, ולי בתקווה בצלחה.

רות סוף.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 25/6/2012 20:11   בקטגוריות חשק רגעי, פנטזיה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פּוֹנד ב-26/6/2012 17:08
 




דפים:  
35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)