לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רק רציתי לבקש סליחה...


רק רציתי לבקש סליחה...

 

מההורים שלי, אותו צמד חמד מוזר בדרכו, על כך שנאלצתי לחזור לבית שלכם ולהוסיף עליכם עוד מעמסה ועוד בדמותו של אדם חסר השכלה וחולה שסוחט מכם כספים על טיפולים, תרופות ולימודים.

 

מבת הדודה שלי אותה לא ביקרתי מספיק ואיתה לא דיברתי מספיק במהלך השנה הזאת.

 

מהברברי היקר על ההברזות הבלתי פוסקות שלי ודחיית ה"ישיבה על בירה, פיצה ושיחה" בגלל ההתקפים הבלתי פוסקים שלי.

 

מההשכלה שלי שסבלה לא מעט מהמחלה ומהטיפשות וה"קליטה" האיטית מדי שבאו איתה. בשנה הבאה, השנה השנייה לתואר, אני מבטיחה להשקיע יותר, להתאמץ יותר, להבין יותר ולהצליח יותר ובתקווה לסיים את שנת הלימודים בהצטיינות כמו השנה אם כי בציון גבוה בהרבה.

 

מהגוף שלי על כך שאימצתי אותו יותר מדי מצד אחד ומנעתי ממנו את המנוחה המגיעה לו, אך גם חסכתי ממנו את אור השמש, האוויר הנקי, האכילה המאוזנת והספורט המגיעים לו.

 

מהספרים שנחים אצלי על המדף על כך שעדיין לא הספקתי לקרוא אותם.

 

מהמכחולים, עפרונות הרישום ומלאי הצבעים שלי על כך שלא עשיתי בהם כל שימוש השנה.

 

מהבלוג על כך שלא כתבתי בו בתדירות ובכנות בה רציתי, על כך שהגבלתי את עצמי כאן בגלל שטויות כמו עצלות, חוסר השראה או העובדה שהאקס קורא בו "מאחורי גבי" בתקופות למרות שביקשתי ממנו להפסיק לאחר שהפיץ תכנים אישיים שהופיעו פה בין מכרים, מתעלם מכך שאני כותבת כאן בעילום שם לא בלי סיבה.

 



 

 

ולבסוף הייתי רוצה לבקש סליחה מעצמי על כך שהייתי חולה כל כך הרבה, על כך שעדיין לא החלמתי, על כך שלא פגשתי במהלך השנה הזאת אדם שיאהב אותי, על כך שהזנחתי את עצמי מבחינת המראה והמשקל, על כך שלא הספקתי את כל מה שרציתי להספיק, לא ביקרתי בכל המקומות בהם רציתי לבקר, לא פגשתי מספיק אנשים חדשים, לא יצרתי מספיק קשרים חזקים, לא עשיתי מספיק.

 

בתקווה בשנה הבאה,

ובינתיים - סליחה.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 9/9/2012 18:39   בקטגוריות הנושא החם, חגים, משפחה, רגשות, לימודים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-10/9/2012 17:04
 



תחילת הסתיו.


אוויר

לח וצפוף מרוב אבק

בחדר הישן

בו נזכרתי,

בו הייתי

אם כי עדיין לא.

 

 





זה היום הראשון של הסתיו ואני מרגישה אותו באופן רשמי למרות החום והשמש, היתושים, האבק והמחנק. אני יודעת מה עומד לבוא, ומתגעגעת לעתיד הצפוי הזה על כל הטמון בו. זו רק ההתחלה ובהמשך... בהמשך האוויר יתקרר, הלילות יהיו ארוכים יותר, הנשימה קלה יותר, כאבי הראש נסבלים יותר והשינה מתוקה-מתפנקת תחת הפוך. זה יהיה כמו לחזור לחדר בו מעולם לא היית, אבל בו את מכירה כול פינה כי כל זה כבר קרה מתישהו.

 

זה לא דה-ז'ה-וו, רק אבק של ציפיות מעוד סיבוב של הגלגל.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 1/9/2012 17:05   בקטגוריות סתיו, רגשות, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמטיסט ב-2/9/2012 15:52
 



רטרוספקטיבה


במבט לאחור באמת צדקו כול אלה שאמרו שהאקס היה בטוח שאני שק החבטות האישי שלו, במובן המטפורי והמנטלי, למזלי לא המילולי הפיזי. הוא ללא ספק אהב להתעלל, והחלק העצוב ביותר הוא שלא היה מודע לכך. אהב להתעלל, אבל חשב שהוא בסה"כ אהב. תמיד ידעתי שמהצד רואים יותר טוב, ומה אני כבר יכולה להגיד - הצדדים באמת ראו טוב יותר, והצדדים צדקו.

 

"שק חבטות" הוא ציטוט מדויק של צד חיצוני שקלט מה הולך הרבה לפני ודאג להזהיר.

חבל שלא הקשבתי כבר אז.

מזל שהבנתי בעצמי זמן קצר לאחר מכן.

 

 



 

סוף סוף אני יכולה לכתוב את זה, למרות שקיים סיכוי שהוא עדיין משוטט כאן מדי פעם, מחטט בפיסות החיים שאני מציגה ואז מפיץ ברבים כדי להתנקם בי כמו ילד קטן שנעלב על זה שבפעם האחרון בה עזב כבר לא רציתי לקבל אותו חזרה.

 

האמת היא שהלב שלי דופק בטירוף עכשיו כשאני כותבת את המילים האלה, למרות שאני מאמינה שאני אישה חזקה למדי וכבר עברתי דברים לא קלים, התמודדתי איתם. אבל הוא מגודל ולא צפוי ואני קטנה ונשברת בקלות. בכול המובנים ולמרות החוזק. וזה מפחיד.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 10/8/2012 19:32   בקטגוריות רגשות, הגשמה עצמית, חומר למחשבה, אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lily_ kane ב-12/8/2012 15:53
 




דפים:  
35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)