לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

הייקו של בוקר


צל של עץ עתיק

בקומה הראשונה,

בלטות קרירות.

 



נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 29/3/2012 08:03   בקטגוריות קיץ, רגשות, זכרונות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-30/3/2012 01:14
 



שתי דקות למשאלות


אי-שם בעבר האולי רחוק והאולי לא כל כך, אחרי הכל כל זה תלוי בעיני המתבונן ובגדול הזמן הוא באמת דבר יחסי, כשעוד הייתי ילדה בגוף ולא רק בנפש ובקונצים, אמא שלי נהגה להגיד לי שבמשך כל יממה ישנן שתי דקות שלמות למשאלות. אלה שתי דקות שכל דבר שתגיד במהלכן יתגשם, אבל הן מעולם לא מגיעות באותו הרגע ומדי יממה הן משנות את מקומן על פני השעון.

 

האמת היא שהיה מדובר בסה"כ בטריק קטן ומתוחכם למדי של אמהות שרוצות למנוע מהילדות הקטנות שלהן להגיד דברים רעים או לא סמפטיים כמו: "הלוואי ותפול לך לבנה על הראש!", "אני שמנה!" או כל דבר אחר. טריק אמהי שכל כך תאם את האמא האישית-פרטית שלי, שהייתה ועודנה גורו ניו-אייג'י מוסמכת ומדריכה רוחני בזמנה החופשי, על כל עקרונות ה"כל מילה היא מוחשית" ו-"המילה נובעת מן המחשבה, והמחשבה הינה אנרגיה טהורה" ויאדה יאדה יאדה.

 

כמובן שהספקתי לגדול מאז, לגובה ולרוחב ואפילו בתחום ההבנה והבגרות, וכבר מזמן הפסקתי להאמין בקיומן של אותן שתי דקות גורליות שאולי קיימות ואולי לא בכל אחת מן היממות. אבל לאחרונה, אני מתחילה לחשוד שאולי יש בסיפור הילדותי הזה משהו מן האמת. אני כמובן לא אומרת שישנן שתי דקות כאלה, אבל אולי באמת ישנו דבר מה מוחשי במחשבה ולא רק במעשים אותם היא מכוונת. אולי אם היא, אותה מחשבה מדוברת, טהורה מספיק ונזרקת בספונטניות רגשית לחלל האוויר (או כפי שמתרחש לא פעם במקרה שלי, פשוט נכתבת לה "בכתב רם" כאן בבלוג), מצליחה להניע משהו. אי-אלו גלגלי שיניים קוסמיות או נפשיות-פנימיות, וגורמת ליקום החיצוי או הפנימי ואולי שניהם גם יחד לנוע אל עבר הגשמתה.

 

זה קורה לי לאחרונה ולא מעט, וכל מה שאני צריכה לעשות הוא להגיד בספונטניות "הלוואי ו..." והנה המציאות כבר רצה לעצב את עצמה סביבי כך שאותו "הלוואי" יהפוך למוחשי. כמובן שזה קורה רק באותם מקרים בהם ה"הלוואי" מאוד טעון רגשית או נובע בעיקרון מתוך רגש כלשהו ולא לאחר חשיבה מעמיקה והרהור מתמשך בנושא. "הלוואי" ספונטני ו... פוף! ביקשת? קיבלת.

 




 

ואולי יש לי פיה סנדקית שנזכרה בקיומי וכעת הולכת אחרי לכל מקום והופכת כל דלעת שניצבת בדרכי לכרכרה וכל סחבה לשמלת ערב.

בחיי שתמיד הרגשתי כמו סנדרלה. טוב לדעת שההרגשה הזאת יכולה להופיע לא רק בעת קרצוף סירים או בישול ארוחות, אלא גם במקרים אחרים שונים בתכלית...

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 24/3/2012 11:29   בקטגוריות הגשמה עצמית, זכרונות, חומר למחשבה, חשק רגעי, מעט אופטימיות, משפחה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-27/3/2012 23:51
 



פשוט זוג יונים


אביב הגיע ואני קיבלתי הודעה רשמית וקולנית למדי להגעתו. הודעה רשמית הישר מהעץ שנמצא מחוץ לחלון שלי בו מקנן לו זוג יונים. זוג יונים תרתי משמע ובמובנו הפשוט של: ציפור א' וציפור ב', העוסק לו ללא הרף בתהליך חביב של ריבוי טבעי. בכל מקרה, אני מסיקה שמדובר בתהליך חביב על סמך הקולות שהצמד הזה מפיק. קולות שמעירים אותי מדי בוקר עם מצלול ה"גורו גורו גורו" שלהם ורחשי כנפיים שמרעידות את העץ.

 

אז הנה האביב כבר כאן, הגיע אלינו במלוא עוצמתו. השמש זורחת, הבלטות בגינה מתחממות במהלך היום, החתולים שוכני הגינה רובצים על הגגות כאילו ביכולתם לעשות פוטוסינתזה, עצי האפרסק פורחים ומדיפים ריח משגע ממש, דבורים (אליהן אני אלרגית לצערי) מזמזמות באוויר החמים ואני מתעוררת מדי בוקר לצלילי ריבויים הטבעי של היונים תוך ליווי ריח קל של חשיש באיכות ירודה למדי שמגיע מהחצר של השכן.

 

מה אני אגיד, אביב טיפוסי למדי.

לטוב ולרע שכך.

 





אומנם הגב שלי עדיין תפוס וכואב, ההתקפים ה"יקרים" שלי גם כן זוקפים ראש, אני לא יכולה לפתוח את החלון במטבח כי השכן לא מפסיק לעשן (כל דבר שהוא) ומדי בוקר אני מקיצה לצלילי פורנו יונים בשידור חי, אבל אני בכל זאת מחוייכת לי מאוזן לאוזן זה כמה ימים.

 

אביב, הכל בגללו ובזכותו.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 23/3/2012 10:53   בקטגוריות אביב, בית, חשק רגעי, מעט אופטימיות, רצוי להתייחס בהומור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פּוֹנד ב-24/3/2012 10:20
 



לדף הבא
דפים:  

35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)