לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יוצרת ברוח המספרים

הרוח שמלווה אותנו יום יום באה לידי ביטוי באהבה,במספרים, באותיות,בנשמה,בצחוק, בחיוך ,ובכל מקום, וכמו מעיין היוצא מתוך הנפש בדרך של ציור, כתיבה וכל מדיה אחרת ברצוני לשתף חברים וקוראים בנבכי הדרך ,וכמובן מוגש באהבה ועל מנת להרחיב את מסלול הרוח בכולנו .

Avatarכינוי: 

בת: 66

Google:  מרסלה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

האביב הפנימי שלנו -שנה 6 נומרולוגיה


 

 

 

האביב הפנימי שלנו-שנה 6 -בנומרולוגיה

שנת המשפחה

 

 

בשנה  4 בנינו את הבית ,הנחנו יסודות ויצקנו את החומר הברזל והאבן  , בשנה 6 אנו יוצקים את התוכן לתוך הבית,והתוכן הוא הרמוניה , יצירה ,נתינה, תמיכה,חום, רוגע, אהבה, נישואין ,משפחה ,זוגיות ,ילדים וכל מה שבית נותן להתפתחות וליציבות האדם.המספר בעיקר מייצג את האהבה שהיא יסוד האושר ,ההרמוניה, והיצירה כאשר האווירה בבית נותנת ומאפשרת את הצמיחה,ההתפתחות,הרבייה,ההשראה ,החום תוך  נתינה טבעית של האדם אל הקרובים לו והסובבים אותו וקבלה של אותם אלמנטים חזרה  .

 

 

במתמטיקה המספר 6 הוא חיבור של פעמיים 3-ואם  ה-3 מבטא יצירה וביטוי אישי ואז בספרה 6 אנו למעשה מכפילים את העוצמה מבחינה אנרגטית בכמה מונים והתוצאה בהתאם . ניתן גם  לבטא את המספר 6  כשילוב של 2 משולשים בכיוונים שונים ומנוגדים מה שנותן לו את האנרגיה החזקה של יצירה ,הרמוניה ,איזון,ושילוב נכון בין הכוחות השונים.המגן דוד בנוי משני משולשים יחד מכיוונים שונים,מאפיין את ייעודם וגורלם של היהודים בעולם.

 

אנשים שמספרם בקו גורל  6  מסמלים  את היושר, ההגינות,העזרה והתמיכה ההדדית, יהיו בעזרה לזולת,יארחו בביתם בנדיבות,נאמנים לקרובים אליהם , משרתי ציבור  ומקנים דעת ומוסר לסובבים אותם.האהבה שורה סביבם בכל עניין ומצב,והם משרים תמיכה עדינות  וטיפול מסור ורוחני .

 

מבחינת עיתוי של שנה 6 שמגיעה אחרי שנת שינויים בה בחר האדם את הדרך ואת מה שהוא משנה בנושאים של פרנסה , מקום מגורים , אהבה ,זוגיות ואו עיסוק הרי בשנה 6 יעמיק וירחיב בעיקר את הפאן המשפחתי  הרבה הרמוניה , תמיכה ,והרגשה טובה של נתינה ושמחה  בכל עשייה שהיא .

 

בהיבט הנומרולוגי בשנה זו  יש לשים דגש ומחשבה לבית לאהבה  ולמשפחה ,עם אפשרות לתת שירות בתוך הבית או מחוצה לו על פי העיסוק והייעוד. שנה טובה מאוד לביסוס אהבה,לשותפות,למיסוד נישואין וחברות, להולדת ילדים , ולהרחיב משפחה , לאמנות ויצירה וללימוד עצמי מתוך הכיוון של השקעה בהרחבת ידע אישי  .מי מאיתנו שהאמנות והיצירה הם חלק ממנו יכולים  בהחלט לפתח את הכיוון עם אנרגיה יצירתית במיוחד.

 

 

 

שנה 6 מופיעה כמה פעמים בפסגות ,וכל פעם יש לה ביטוי דומה וקצת שונה , אם בפסגה הראשונה בשנה 6 נרצה למסד את חיי האהבה שלנו בנישואין ובהקמת בית ,, במחזור ההמשך נעמיק את יסודות הבית עם ילדים והרחבת משפחה ,, יכול להיות במחזורים שלישי ורביעי שוב נהיה עסוקים בענייני משפחה ולעיתים בשנה זו  יש אפשרות להולדת נכדים ,יש אפשרות לנישואי ילדים ויש גם אפשרות לפירוק של משפחה  ,או מאידך אפשרות לפרק ב' בחיים לאדם גרוש או אלמן .

 

בכל מקרה רצוי להיות ערניים לעיתוי הנכון בכל פסגה ופסגה ולנתב נכון את האנרגיות ורצוי כמובן תמיד להיבטים החיוביים כל עוד זה תלוי בנו ובתחושות שלנו .

 

באהבה,

"הכול צפוי והרשות נתונה,,,,,,,,,,,,,,,,,"

 

מרסלה בר תנחום

יוצרת ברוח המספרים

[email protected]

050-7445016

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/6/2011 06:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרסלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרסלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)