לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אולי אני משוגע. אני מתכוון, אולי. אבל אם זה כל מה שיש, אז אני לא רוצה להיות שפוי. את מבינה?"


לרגע דמיינתי משהו אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אז ככה.


זה מרגיש כ"כ מוזר.

כאילו, הייתי עם גיא. לא הייתי מאוהבת בו, או משהו כזה, אבל כן אהבתי אותו, בדרך כזו או אחרת, אפשר לומר.

ואז זה נגמר, מזמן כבר, ולא הרגשתי כלום לאף אחד כל הזמן הזה.

ופתאום הגיע גלעד, וההתרגשות הזאת מפעם התחילה מחדש, ואז גם הוא, וההוא הישן מפעם.

אני לא יודעת, אני מרגישה מאוהבת.

לא באחד מהם, אולי בכולם, אולי בעצמי, אולי בחברים שלי, בכלבה שלי...

אני מרגישה בעננים, וזה כאילו התעוררתי אחרי חצי שנה ש... לא.

באמת פתאום כל האנשים האלה שפשוט מחייכים ועושים לי טוב, ואני לא צריכה להחליט שום דבר או לבחור או להתעצב.

הכל טוב.

או במילותיה האדירות של ג'ייקיי,

all was well.

 

 

 

 

 

 

מיקי:

 



 

 

נכתב על ידי , 11/10/2007 01:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כמו תייר על העולם ב-26/10/2007 01:08



10,461

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgypsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gypsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)