לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love love and more love


מאיפה להתחיל?.. פשוט כנסו.. מבטיחה יהיה מעניין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011


באמת שאני לא מבינה מה הקטע שלך..

אני כלכך לא מצליחה לקרוא אותך. זה פשוט מחרפן אותי.

נכתב על ידי , 27/4/2011 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק שהיום הזה יגמר ואזכה לחוות את הלילה איתה


אז ככה היה הסדר המסריח שלי:


לפני הסדר אחותי שיכנע אותי לעשות חצי בית ספונג'ה והיא את החצי השני


אמרתי לה שבסדר ושתצא מהחדר שלי למה אני רוצה לדבר עם חברה


היא שאלה אותי עם מי


אמרתי לה עם את השם שלה


היא אמרה לי "איוו עם הלסבית הזאת?"


אמרתי לה שהיא לא לסבית ושתסתום.


היא אמרה לי "אתן רוצות לדבר על נטיות? *** אל תהיי כזאת.."


היא אשכרה אמרה לי לא להיות לסבית.. אני בשוק ממנה מאיפה היא הביאה את החוצפה.


מי היא חושבת שהיא?! אז כן היא בת 28 אבל  שתלך להזדיין מצידי! אני לא רוצה אחות כזאת בחיים שלי!


 


בכל אופן עשיתי את הספונג'ה..


כשחזרתי לחדר ראיתי את אחותי מסתכלת על המחשב שלי במבט שכזה..


ישר קפצתי על המחשב כי היתה שם שיחה שלי ושל חברה על הסיבוב שתיה שאנחנו רוצות לעשות אחרי הסדר


ואז ראיתי שאחותי דיפדפה בשיחה הזאת בצ'אט של הפייס וסימנ עם העכבר את מה שכתבתי לחברה שלי ויצאה מהחדר שלי בטריקת דלת..


בהתחלה כלכך עיצבן אותי שהיא קראה את השיחות הפרטיות שלי עם חברות ולא עניין אותי מה היא קראה אלה עצם העובדה שהיא קראה


ואז הסתכלתי מה היא סימנה עם העכבר..


חצי שעה לפני זה החברה ההיא שאלה אותי בצ'אט "סיגריות כשרות לפסח?" בצחוק..


ואז עניתי לה וזה... ואז כתבתי לה "טוב אני עפה.. האחות המזדיינת שלי מנדנדת לי..."


 


מסתבר שזה מה שהיא קראה...


לא ידעתי איפה לקבור תצמי... כמובן שזה היה בצחוק אבל היא ממש נעלבה.. ורק שעה לפני זה היה לנו שיחה את מי אני מעדיפה - אותה או את אחי (28 ו-27)


חשבתי שזה הדבר היחיד שעניין אותה והיא לא שמה ♥ לשאר השיחה


עד שבסוף הסדר שכולם היו בסלון ואני עפתי למחשב לדבר עם המדהימה שלי


שמעתי אותה אומרת שאני נרקומנית, שאני מעשנת סיגריות עם החברות הזונות שלי. והיא ניסתה להסיט את אבא שלי נגדי, היא נסתה להעיר אותו.. כי בכל זאת אבא שלי דיי נאיבי.. הוא מצא אצלי כבר כמה פעמים סיגריות אבל כל פעם האמין לי כשאמרתי שזה לא שלי, שבאותו זמן המחשבה היחידה שהיתה לי זה רק שהוא לא יקח לי את הקופסא כי בכל זאת נשארו לי שם כמה יחידות..


 


ואז אחי נכנס לחדר כדי להגיד שלום (הוא לא גר בבית) 


ואז הוא שאל אותי אם זהנ נכון מה שהוא שמע.. שאני מעשנת..


אמרתי לו "לא! מה אני נראית לך?!"


הוא אמר לי שהוא יכרות לי את הידיים אם הוא ישמע שאני מעשנת.. 


ותוך כדי אני רואה קופסא של פרלמנט מבצבצת לו מהכיס של המכנס...


 


בקיצור כמו שבטח הבנתם זה היה ליל סדר מזדיין.


לפחות אחרי זה יצאתי עם חברות.. עישנתי קצת (מה שלא עשיתי כבר יומיים (מזל טוב!))


ואז אבא שלי התחיל עם כל הפאראנויות שלו והתקשר אליי כל 5 דק' -.-


בסוף חזרתי ב2 בגללו -.-


בנתיים אני שותה את היין שנשאר ומנסה לשכוח איך קוראים לי.. (לא ממש עובד ><)


תוך כדי מדברת עם האהבה שלי ועכשיו ברגעים אלו היא מתקשרת אליי...


 


 


לילה טוב אנשים


אני יודעת שאחרי השיחה הזאת איתה לי יהיה לילה טוב..


אני בטוחה בזה..


:)

נכתב על ידי , 19/4/2011 02:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא אמרה לי את זה


היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי...

 

 

 

אני מרגישה כמו בתוך חלום ואני כלכך לא רוצה להתעורר ממנו...

אני בכזאת אופוריה מטורפת...

עם חיוך שמרוח מאוזן לאוזן

פשוט לקחת אותי לעשות פירסומת לקולגייט

 

מבטיחה לעדכן עוד מעט כשאנחת מהענן שלי...

נכתב על ידי , 18/4/2011 05:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshanikiblat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shanikiblat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)