לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(?)so... this is life


כינוי:  Meredith

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012


בהמשך לעניין הכסף- 

לא באמת אכפת לי לשלם גם ללג בעומר עם חברים, וגם לג בעומר בתנועה.

אם רק היה לי כסף בשביל זה.

אז אני יוצאת קמצנית רצח ומחרחרת ריבים על קטנוניות- לא אכפת לי. זה עדיף מאשר לכתוב בתגובות בפייסבוק "אין לי כסף".

השארתי פרטים בצומת ספרים, מקווה לחזור לעבוד שם עד סוף יולי. לפחות יהיה כסף לסוף שנה. בערך.

עלק אני חולמת על שייט ליוון בקיץ... מאיזה כסף בדיוק?

 

 


 

 

נו, יפה לה. באמת מפרגנת.

בשנה וחצי האלו היא הספיקה שני סטוצים. זה... מכובד, אני מניחה.

ולי מה היה? 3 קראשים דפוקים, שתי נשיקות ובעיקר קנאה שאין לי כלום.

אני עדיין בשלב של הריבאונד. זה עצוב. בשלב ה"הא- גם לי יש חבר! תראו!"

אבל לא אכפת לי... זה בטח יעבור עוד מעט. כשדברים אחרים יתחילו לעניין אותי.

 

 


 

 

וואו. זה מגעיל. ממש.

למה את לא אומרת מה שאת חושבת? זה הכי את בעולם להגיד את מה שאת חושבת, ובכל זאת אני צריכה לשמוע על זה מהחניך שלי?

איזו מן רכזת את, כשאת מחליטה שאת לא רוצה לרכז אותי שנה הבאה - "כדי להיות שם בשבילי כחברה ולא כרכזת" - אבל לא אומרת לי את זה?

אז נכון- אני צריכה להתמודד עם זה לבד. וכן, לדעת שאת תרכזי אותי יקל על העניין, ויהיה לי למי לברוח כשקשה.

אבל למה לא לשתף אותי בדעות שלך? זאת החלטה שאני גם צריכה לקחת, לא רק את. 

ואחרי שהשנה היה לי קשה- לא נראה לך שאני אצטרך תמיכה גם בשנה הבאה?

ויותר מזה- למה לעזאזל את משתפת את החניכים שלי בזה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? 

תבואי ותגידי לי! לי!!!! לא לחניכים שלי!!!! 

את רוצה לספר להם על העבודה שלך שנה הבאה? תהני. גם ככה המערכת יחסים בינכם קצת חולנית לדעתי.

אבל אל תערבי אותי.

זה מעליב.

וציפיתי ממך ליותר...

 

 


 

 

עוד חודש וחצי סיימתי בתנועת נוער.

ותכלס? לא מרגישה כאילו החניכים שלי באמת יעריכו אותי בלכתי.

 


 

מגעיל אותי שבנות במידה 40 או 38 רוצות להרזות.

למה?

מה רע בלהיות מידה 42 במכנסיים, ולא 2-?

למה אני צריכה לשמוע מנערות בכיתה י' שהן פשוט חייבות להרזות לקראת הקיץ בשביל הביקיני, כשהן גם ככה רזות? ואני אפילו אשתמש במילה כוסיות.

זה פשוט מכוער, כל הבנות בי-יא שרזות כמו ילדות בכיתה ב'.

 

נכתב על ידי Meredith , 9/5/2012 00:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה חושב שזה בסדר, וחושב שזה נכון

וחושב שכל חייך הם מרדף אחד גדול.

להיות הזאת ששם, להיות ההיא שפה

מה הפואנטה כשאתה דורש עוד ועוד.

 

אתה חושב שזה הוגן שהיא רוקדת ומשקיעה,

כשכל מה שאתה עושה זה לגרבץ מתחת לשמיכה.

וגם אם חשבת, וגם אם פתאום פירגנת-

הכל מתוך ההנחה שיום אחד תקבל חזרה.

 

אז מה אם זאת הנורמה, ואז מה אם ככה נוח.

בנאדם, תבין- כבר אין לנו כוח.

לשחק את התמימה ולשחק את השותקת,

תבין שכבר מזמן היפה היא השולטת.

נכתב על ידי Meredith , 3/5/2012 00:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ההרגשה המסריחה הזאת כששומעים את סבתא מדברת על הלוואות, ואת אמא ואבא אומרים "אין לי" כשאני מבקשת כסף ליציאות. ולאוכל בחוץ.

וההרגשה המשפילה כשיש כל כך הרבה דברים לשלם עליהם בסוף שנה, והרגע הזה בו מגיעים להורים ודורשים 300 שקל בערך בשביל אי אלו שטויות,

כמו מסיבת סיום מסריחה, בירות ואוכל בל"ג בעומר או מתנה למורות שלא באמת שמו זין כשהיה צריך.

הרגע הדפוק בו קולטים שצריך למצוא עבודה, ושלא מבצעים את זה כי אני עצלנית מידי, אבל אוכלת את הלב כל פעם מחדש כשאני מבקשת כסף.

 

ולצאת בנאדם קמצן ומגעיל כשאומרים את המשפט "אין לי מאיפה להביא 100 שקל", כי זה נשמע כמו "אני לא רוצה לשים כסף על השטות המזוינת הזאת"

 

 

ולהמשיך לבקש עוד ועוד ועוד כסף לכל השטויות האלה. אוכל בחוץ, יציאות עם חברים, תנועת נוער... 854 שקל חוב לתיכון שלא שווה גרוש.

אני מצטערת. מצטערת שאין לי. כי ככה מוגדר היום בנאדם קמצן.

נכתב על ידי Meredith , 1/5/2012 23:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeredith אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meredith ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)