לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נודדת לבדי


נוודות היא דרך חיים. טובה? רעה? קשה לי לשפוט את עצמי אבל כנראה שהחיים הובילו אותי לנוודות ולמלחמה נצחית...

כינוי:  בֶּנֶדֶטה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

אני מספר ארדש אינסופי


לבשי ציון שק ואפר
בצער רב וביגון קודר, קראתי ב-YNET את הידיעה המכאיבה על פרישתו של סמל הסקס עמנואל הלפרין מרשות השידור.
ציון ציון - הלא תבכי את גורל בנייך שנותרו יתומים, כצאן בלי רועה וכקערת קורנפלקס בלי תחתית.





בונדית מוכשרת
ראיתי אתמול ב-E סרט דוקומנטרי על נערות בונד. שיעשע אותי לראות איך כל הנערות, בכל סרט מחדש, טוענות שההתפתחות והחידוש בדמות שלהן כנערת בונד הוא בכך שהן שטחיות פחות מנערות בונד בעבר, שהן עצמאיות יותר ושהפעם, הקשר בינן לבין בונד הוא גם רגשי – פאתטי.




ארדש

פאול ארדש היה אדם מטורף.

פרופסור למתמטיקה שכל חייו היו מוקדשים למספרים. את כל רכושו ניתן היה להכניס לשקית קטנה שאיתה, היה נודד ממקום למקום בעולם.

ארדש היה משוטט בין כנסי מתמטיקאים, אוניברסיטאות (אחת לשנתיים הוא היה מגיע לטכניון לסמסטר שלם) וגם סתם בין חברים-מתמטיקאים אתם היה כותב מאמרים.

במשך חייו פרסם ארדש למעלה מ-1500 מאמרים מדעיים, הישג מרשים לכל הדעות.


ארדש דירג את העולם כולו לפי "מספרי ארדש". הוא עצמו היה מספר ארדש – 0. כל מי שכתב אתו מאמר הוגדר כארדש 1, מי שכתב מאמר עם ארדש 1 הפך להיות ארדש 2 – וכן הלאה...

אני (וכל מי שלא כתב אף מאמר עם אף מספר ארדש מוגדר כמספר ארדש אינסופי.

פאול ארדש מת ב-1996 כשהוא בן 83.

נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 24/7/2003 06:22   בקטגוריות שונות/ים חשובות/ים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבֶּנֶדֶטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בֶּנֶדֶטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)