לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נודדת לבדי


נוודות היא דרך חיים. טובה? רעה? קשה לי לשפוט את עצמי אבל כנראה שהחיים הובילו אותי לנוודות ולמלחמה נצחית...

כינוי:  בֶּנֶדֶטה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2003

פתיחת שבוע




כבר כמה ימים שאני לא ממש יכול לכתוב.

אני משגע את השכל על כל מיני דברים, שם כתבה או שיר אבל אין לי ממש מצב רוח לכתוב מעצמי יותר מידי. תגובות שלי במקומות אחרים צצות איכשהו (אני כותב אותן על טייס אוטומטי) אך אני מנותק מהעולם.

הימים האחרונים מאופיינים תחת הכותרת – מתלבט.


אני מתלבט אם להעלות לכאן פוסט שנכתב בתחילת השבוע שעבר ובסופו של דבר שמרתי אותו כטיוטא? הפוסט הזה הוא מאוד חושפני ואישי ועד כה, שני אנשים קיבלו ממני אותו במייל. שאלתי אותם לדעתם והאם נראה להם שכדאי לי לפרסם את זה והם עדיין לא ענו לי.


אני מתלבט אם לעזוב את אילת ולחזור לתל אביב ואם כן, מה בדיוק לעשות שם. אם לא, מה לעשות פה?


בשבוע שעבר מצאתי את עצמי מתלבט ברצינות אם יש בשביל מה לחיות. לא יודע את התשובה אבל גם ככה, לא נראה לי שיש לי או שיהיה לי אי-פעם את האומץ להתאבד.


המלצה

יש הרבה מאוד אנשים שרוצים להקדיש אתר לאדם שהם מעריכים, אוהבים או מעריצים (אין צורך לבחור באחת מהאפשרויות). מעטים מהם עושים זאת בצורה מעוררת כבוד.
אף פעם לא הצלחתי להתחבר למדע בדיוני וכדומה אך למרות זאת, לא יכולתי שלא להתרשם מהאתר 'חלום' שבנה בן סוויסה לסופר ניל גיימן


רשימותיי
רשימות חדשות מתווספות היום לצידי הבלוג.
האחת בכותרת 'תולעת ספרים' ובה רשימת הספרים שקראתי ושאני קורא כעת. בתור התחלה, אני מוסיף את רשימת הספרים שקראתי בחודשים האחרונים כשהם מסומנים בקו חוצה. אלו שלא מסומנים בקו חוצה, מופיעים לפי הסדר כשאת הראשון אני קורא כעת והבאים בתור, מחכים בסבלנות.
השניה בכותרת 'מן התשקורת' ובה המלצותיי לכתבות מהתקשורת הישראלית שעניינו אותי. מידי יום שישי, הרשימה תתאפס ותאותחל מחדש. לצערי, עקב היות הכתובות הישירות של 'הארץ' ארוכות, לא ניתן להכניס אותן ברשימות ולפיכך הכתבות מ'הארץ' – יופיעו כאן:


זהו זה. שבוע טוב לכם.

נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 3/8/2003 20:56   בקטגוריות שונות/ים חשובות/ים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבֶּנֶדֶטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בֶּנֶדֶטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)