לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נודדת לבדי


נוודות היא דרך חיים. טובה? רעה? קשה לי לשפוט את עצמי אבל כנראה שהחיים הובילו אותי לנוודות ולמלחמה נצחית...

כינוי:  בֶּנֶדֶטה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

שטן ושמו נפתלי



שולחנות עץ רבועים וכסאות משעממים ממלאים את ה'זאל' (אולם הלימודים).
זוגות זוגות, יושבים להם נערי הישיבה, מנדנדים את גבם העקום ועוסקים בסוגיות רבא ואביי.
למתבונן מהצד יכול המחזה להידמות כזירת קרב. כל זוג בנפרד, עושה את הרושם כאילו הם שרויים באמצעו של קרב ענקים. הם צועקים אחד על השני ובתנועות ידיים מבטלים את דברי האחר, מתווכחים ומתדיינים בלהט.

בשלושת פינות האולם יושבים הר"מים (ראשי מתיבתא. אותם אלו שמגישים את השיעורים לשלושת הכיתות) ועונים לשאלות הבחורים.

בתחילת השנה, כבר תפסתי את "השולחן שלי". בפינה הרחוקה של האולם, עם הפנים לכניסה, כך שאוכל לראות כל נכנס ויוצא.
בן הזוג שלי ל'חברותא' היה הטיפוס המשעמם ביותר שניתן היה להעלות על הדעת. ברנש טיפש שמעולם לא מסוגל היה לשבת וללמוד וכל עיסוקו במהלך ה'סדרים' (שעות הלימוד בחברותא) היה להפריע לי בסיפורים שונים ומשונים על בחורות עליהן פינטז ועל מכבי תל אביב...(כדורגל? כדורסל? כדורעף? דוקים? לא זוכר)

בקצה השני של ה'זאל' ישב לו נפתלי. עלם חמודות חכם ושנון, בעל מראה שטני ומושך.
בהתעניינות שלי לגביו לא היה אלמנט מיני (מממ...אולי כן?). אף פעם לא הייתה בינינו מערכת יחסים שהתיימרה להתעלות על ה"שלום-שלום" הנימוסי ועדיין, עיניו הבורקות מיגנטו אותי ובמשך חודשים ארוכים, מצאתי את עצמי מסתכל עליו שוב. ושוב. ושוב.

אין לי מושג מה קורה איתו היום. אני לא יודע אם השטן שהכרתי התברגן והפך להיות חרדי טוב וכנוע.
שלשום נודע לי שבשבוע הבא הוא מתחתן. מזל טוב.
 



וסתם כדי לשטוף ת'עיניים, ג'ייסון בהר מחמם לנו את הלב:



 
נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 26/6/2003 04:40   בקטגוריות אישיק  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבֶּנֶדֶטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בֶּנֶדֶטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)