לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נודדת לבדי


נוודות היא דרך חיים. טובה? רעה? קשה לי לשפוט את עצמי אבל כנראה שהחיים הובילו אותי לנוודות ולמלחמה נצחית...

כינוי:  בֶּנֶדֶטה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

גיא, סוג של אבא



את גיא פגשתי לראשונה לפני כשנתיים וחצי (אל תתפסו אותי במילה כיוון שהזיכרון שלי לגבי לוחות זמנים, בעייתי ביותר). באותו הזמן הוא ניהל את אחד מפורומי הגאווה המשגשגים ביותר ברשת. בתקופה עליה אנו מדברים, עדיין הייתי בארון וכמובן שגלשתי בניק בדוי.

אחרי תקופה קצרה של התכתבות מעל גבי הרשת, חשפתי את עצמי בפני כמה אנשים ואז, התחלתי להפגש עם הומואים למטרות תרבותיות. היה זה י' שלקח אותי למסיבת הגייז הראשונה בה נכחתי ואז הגיע גיא שהציע שנפגש לכוס קפה (עד אותו הזמן, הפגישות היחידות עם הומואים בהן נחשפתי כהומוסקסואל היו מפגשי מין מזדמנים).

קבענו להפגש בפינת רחובות מסויימת במרכז תל אביב.

כל הדרך מירושלים לתל אביב, הייתי בהיסטריה. אני לא יודע אם אוכל להעביר את התחושות שלי באותם רגעים אבל הן נדו בין התרגשות (ידעתי שאני הולך באותם ימים לקראת יציאה מהארון) לבין היסטריה מוחלטת (מה יהיה? מה יגידו? ואם יראו אותי?)...

נפגשנו. פטפטנו עלי, עליו, על החיים והעולם. נתקלנו גם בגבר בלונדיני מהמם (גיא, זוכר אותו?) שלא התייחס אלינו (בושה!). היה נחמד.

מאז זרמו להם הרבה מים בכינרת. המשכנו להתראות, יצאנו מידי פעם למועדונים והיה בינינו את אותו הקשר שיש לנו עכשיו. פעם בנתקלים אחד בשני איפשהו, מפטפטים קצת, נחשפים אחד כלפי השני וממשיכים הלאה.

בשלב כלשהו טס גיא לטקסס הרחוקה וכעבור זמן מה, פרש מניהול הפורום וניסה להוריש לי אותו. אני שהתקשיתי להכנס לנעליים הגדולות שהותיר לי, פיניתי את מקומי כעבור זמן קצר לטובת הבאים אחריי.

מידי פעם המשכנו להתקל אחד בשני. במסנג'ר, בפורומים שונים ומשונים וכעת – כאן.

את הפוסט הזה אני רוצה לנצל כדי להגיד לגיא תודה. ראשית כל על ה'פרו' שהוא העניק לי ברוב חסדו ושנית, על שהוא היה עבורי משהו שאפילו לא ידע. סוג של מורה דרך, סוג של אבא מנחה בעולם שמחוץ לארון.

תודה. אוהב אותך.





הבוקר גיליתי אתר חדש המאפשר לפתוח תיבות דוא"ל חינמיות.
הייחודיות שבאתר הזה הוא בנפח התיבה שהוא מעניק לגולשיו. 25 מגה בייט(!!!). לשם השוואה, הוטמייל מעניקים נפח תיבה של 3 מ"ב. yahoo לעומת זאת נסחפו עם 4 מ"ב.


עדיין לא בדקתי אם האתר הזה מתפקד כראוי אבל כבר הספקתי לפתוח בו תיבה שכתובתה [email protected] ואם אין לכם את החשק להגיב בגלוי, אתם מוזמנים לשלוח אלי את הגיגיכם.

אם גם ברצונכם לזכות בתיבה כזו, כל שעליכם לעשות הוא לגלוש ל: www.intermail.co.il ולהעניק לעצמכם את התיבה המבוקשת.



בילדותי חינכו אותי, לא לתכנן יותר מידי דברים כי בסופו של דבר, דברים מתוכננים – מתבטלים.


אתמול בבוקר כבר תכננתי לכתוב כאן איזשהו 'פוסט' שיושב לי על קצות האצבעות כבר הרבה זמן אבל לא יכולתי להרשות לעצמי לדחות את פוסט ה"גיא" אפילו לא בדקה אחת נוספת. אז הנה לכם יקיריי ויקירותיי הפרומו לקטע הבא: "זו לא אני – זו את!"

 

נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 29/6/2003 08:41   בקטגוריות אישיק  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבֶּנֶדֶטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בֶּנֶדֶטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)