לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נודדת לבדי


נוודות היא דרך חיים. טובה? רעה? קשה לי לשפוט את עצמי אבל כנראה שהחיים הובילו אותי לנוודות ולמלחמה נצחית...

כינוי:  בֶּנֶדֶטה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

זו לא אני - זו את!



זו את שהפרעת, את שניסית למנוע את האהבה שלי.
זו את שעצרת, את שמנעת ממני אפשרות לפולחן חופשי.
זו את שקלקלת, את שנדחפת במערכת היחסים - ביני לבין משפחתי.
זו את שבגדת בי. את שהרסת.

זו לא אני – זו את!

אז מה דעתך שנתחיל מחדש?
מה דעתך שמעתה ואילך, חוקייך יהיו חיוכייך ואיומייך יגנזו?

 * ואולי שגרירייך יהיו אחרים?
במקום כוהנייך המגדפים אותנו ובאמצעותנו – אותך, תגיע התנועה ליהדות מתקדמת...
במקום המתיימרים להיות שליחייך, העושים כל מאמץ לשמרך במקום ממנו כל העולם התקדם, תהיה האגודה לזכויות האזרח המיישמת בפועל את שרצית...
במקום משיחי השקר שצצו לאורך הדורות, במקום אותם רבנים וקדושים בעיני עצמם, במקום כל אותם כופים, מאיימים, משמיצים ומשניאים...
במקום כל אלו, תני לנו את עצמך כדי שנשתמש בך ליצירת עצמנו טובים יותר וכדי שניצור אותך – טובה יותר.

דיל?





לצורך הקטע הזה, ערכתי חיפוש ב'גוגל' אחר תמונות תחת הערך 'תורה' ו'tora'. אין לי מושג למה, אבל בהרבה מאוד אתרים יפניים, הערך 'tora' מופיע תחת תמונה של נמר משעשע...
הרי ברור לכולנו (מה, לא ברור? ) שכל השפות כולן נכתבו על ידי הקדוש-ברוך-הוא. מה הוא ניסה להגיד לנו?(להלן, כמה tora-ים)

 


השלמות מאתמול:
 
גיא הוא גם חתיך עולמי, בעל שיער משי, חכם יותר מאיינשטיין ויפה יותר מדודי בלסר.
קטנוע למכירה דיאלים מסג' 2001 ב 1200 שקל נא לפנות למזכירות.
 
נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 30/6/2003 07:20   בקטגוריות דת אישית  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



18,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבֶּנֶדֶטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בֶּנֶדֶטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)