לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נודדת לבדי


נוודות היא דרך חיים. טובה? רעה? קשה לי לשפוט את עצמי אבל כנראה שהחיים הובילו אותי לנוודות ולמלחמה נצחית...

כינוי:  בֶּנֶדֶטה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: /. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פנטזיה ומציאות


 

לראשונה מאז נפתח הבלוג, הגעתי בפחות מחודש אחד ל-1000 כניסות ואנחנו רק ב-23 לחודש. נחמד.

 

------

 

הרבה פעמים אנחנו מפנטזות על מישהו אבל אז, הפנטזיה מתנפצת כשבמציאות אנחנו נתקלות בו כשהוא מייצג דמות שטחית, רדודה ומעצבנת.

דודי בלסר, כך דווח במספר מדורי רכילות בשבוע האחרון, עזב את הארץ לטובת עבודת התנדבות במוקד זכויות האדם של האו"ם. אז אמנם עדיין לא מדובר בשכיבה מול בולדוזרים בניעלין אך עדיין, נחמד לראות שהוא קצת יותר מסתם פלקט.



נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 23/3/2004 16:56   בקטגוריות שונות/ים חשובות/ים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אה?


 

זוכרים אותו?

האומץ שאותו בחור נתן לי היה להוציא את עצמי אחרי הרבה מאוד חודשים של הליכה על הקצה, רמזים שונים ומשונים והתחבאות מאחורי כל מיני מילים.

 

שלשום התקשרתי אליו וענתה לי אחותו שסיפרה לי שהוא, חזר להיות היא, בעקבות שטיפת מוח שעשה לו איזשהו חסיד ברסלב.

 

מאז אני לא מצליחה למצוא אותו ולדבר איתו.

 

לא ממש אכפת לי מההחלטות האישיות שלו, את האומץ כבר קיבלתי. אני כן מאוד רוצה לדבר איתו כדי להבין מה עובר לו בראש...

 

נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 13/3/2004 14:27   בקטגוריות שונות/ים חשובות/ים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרבנים, בהצלחה!


 

YNET מדווח הערב על קריאה לסרוב פקודה מצד אנשי ימין והמקהלה יוצאת לדרך.

מועצת יש"ע כבר נלחצה וגנתה. תיכף יצוצו הפוליטיקאים מימין ומ(המתיימרים להיות)שמאל שיתחרו ביניהם על רמת הגידופים, הקללות וההצעות לעונשים - לאותם סרבנים.

 

אני דווקא בעדם. טוב...לא כל כך בעדם אלא בעד הזכות שלהם לסרב.

המצפון שלהם לא מאפשר להם לבצע את הפקודות הללו ולכן אין למדינה שום זכות מוסרית להכריח אותם לעשות זאת. נורא פשוט.

 

נכתב על ידי בֶּנֶדֶטה , 9/3/2004 23:05   בקטגוריות שונות/ים חשובות/ים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
18,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבֶּנֶדֶטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בֶּנֶדֶטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)