לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Happy Little Place




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013


כל מה שרציתי זה לרדת מהאוטובוס ולהגיע מהר לכיתה כדי להמנע ממזג האוויר הלא כייפי הזה ולהמשיך לקרוא את הספר שלי בשקט.

אבל מסתבר שיש לי כיתה מלאה בניאנדרטלים שרוצים לחיות בחושך ולא מוכנים לוותר לי קצת ולהדליק קצת אור  ולקרוא בשקט,אבל זה כנראה אני לא טוב מספיק בשבילם

נכתב על ידי Lonely Melon , 7/1/2013 08:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lonely Melon ב-7/1/2013 10:51
 




I'm sick of feeling like a battery.
The way you charge me up, the way you empty me.
נכתב על ידי Lonely Melon , 6/1/2013 22:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוויה בלתי נשכחת.


טוב אז שנה חדשה והכל.
אין לי משהו רציני לספר על השנה שעברה. כן היה נחמד והיה יכול להיות יותר טוב.
אבל עדיין נולד לי  אח קטן שזה הדבר הכי מדהים השנה ואי אפשר להתעלם מזה.
ש2013 תהיה שנה טובה הרבה יותר (:

והנה סיפור קטן שכתבתי:
אני חושב שאזכור את זה עוד הרבה זמן,זה קרה לפני שש שנים ואני עדיין זוכר את זה טוב מאוד
זה היה כיתה ו' אחרי בצפר הלכתי לחבר,קבענו להיפגש אצלו עוד שני חברים.
הגעתי אליו וחיכנו לשאר,הם הגיעו והתחלנו לעשות שטויות אצלו בדשא בחצר.
אחרי זמן מה התעייפנו והתיישבנו על הדשא ואני זוכר שהלכתי עם החבר והבאנו מים.
ברגע שהגענו שמענו רעש של אוטובוס-ידענו שבשעה ההיא לא צריך לעבור אוטובוס שם...
חיכנו קצת ואז הוא הגיע,לבן כולו בלי שום צבע או שייכוך לחברה מסויימת והחלונות היו כהים טיפה.
הוא נסע לאט,ממש לאט ואז באמצע הכביש הוא נעצר,היינו עם הפנים שלנו לכיוון של הצד של הנהג.
הסתכלנו עליו וראינו שהוא ריק-לפחות לא ראינו מישהו דרך החלונות הכהים,אני ישר התסכלתי לכיוון של החלון של הנהג לראות מי שם-עברה בי תקווה שאני אראה נהג מוכר ואולי הוא יקפיץ אותי לבית.
אבל ברגע הסתכלתי על החלון וראיתי שהתא של הנהג ריק ואין אף אחד ליד ההגה,ישר שאלתי את חבריי אם אני מדמיין או שגם הם רואים אוטובוס ריק מנהג.
באותו הרגע שכולם הסכימו,ראינו דרך החלון של הנהג את דלת האוטובוס נפתחת.לא ירד אף אחד.
אחרי מספר שניות נסגרה הדלת והאוטובוס נסע.
לא דיברנו במשך כמה דקות.אני שברתי את השתיקה ושאלתי מה דעתם?
התשובה הייתה ברורה ומוסכמת על כולם...
שאין לנו מושג על מה שקרה עכשיו ושלא יאמינו לילדים קטנים בני 12
ולכן החלטנו לא לספר על המקרה הזה.

נכתב על ידי Lonely Melon , 1/1/2013 21:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lonely Melon ב-1/1/2013 21:51
 





Avatarכינוי:  Lonely Melon

מין: זכר




717
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLonely Melon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lonely Melon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)