לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

New-Chick-In-Town


כינוי:  _SuperWoman_

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

היה היה - התחלה של סיפור בהמשכים - פרק 1+פוסט דמויות


את לא רוצה לאהוב אותי בכלל, אז למה את משקרת לעצמך ?!

- זה לא שאני לא רוצה.

אז ?! סתם קמת בבוקר , אמרת - שיט נו. היום אין לי כח לאהוב את נדב.

- נדב, אתה מכיר אותי כבר שנתיים . אתה מחייב אותי להיות שלך,

שאתה שיכור אני צריכה לטפל בך,

שאתה רעב אני צריכה להכין לך אוכל מספיק טוב למסעדת

5 כוכבים, וזה לא מרצוני. אתה מחייב אותי לאהוב אותך.

אני לא מכריח אותך ! למה את מזיינת את המוח יא זונה כלבה ?

והאוכל שלך מסריח כמו התחת של אבא שלך! זונה !

"אה ? מפחדת לענות ?!"

אחרי צעקות וצרחות משנינו, נדב תפס לי את היד, ואמר לי "בייב,

פליז דונ'ט גו. אני צריך אותך איתי"

אז תגידו לי אתם,בשיא הרצינות, איך אפשר להתמודד עם

בעל אוהב.. וגם לא ?

 

- - - - - -

 ~בהמשך הערב - שיחה עם יובל (האחיינית של מאיה)~

 

"יובל ! בואי למכונית, יוצאים"

- אני לא רוצה לבוא איתכם למסעדה. תגידי לאמא שלי שאני

לא באה.

בטוחה ? כי הולך להיות ממש פצצה , שמעתי פתחו את

הסינית למטה.."

-לא באה. מה את לא שומעת ? תורידי אותי בדרך בתחנה של טום.

יובל.. אל תשכחי את עצמך כמו בפעם הקודמת, אה ?

תתמזמזי עם חבר שלך עד 11 ותחזרי .

-מאיה ! (יובל צחקה והיא הסמיקה)

מאיה התקרבה ליובל והביאה לה נשיקה בלחי.

"יאלה קחי תתחת שלך למכונית. 

~מאיה צועקת~ נדב ! יאלה כנס למכונית, יוצאים.

 

 

נדב (הבעל של מאיה)

 

 

מאיה

 

אחות של מאיה - יעל

 

הבת של יעל - יובל

 

החבר של יובל - טום

 

 

נכתב על ידי _SuperWoman_ , 11/4/2011 20:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה ענק ! (1,2)


היי חתיכי ישרא-בלוג (:

אני לא מאמינה שאני פותחת את הבלוג סוף סוף !

 

 

 הבלוג

 אני

 פוסט ראשון

 music

 



 

אמ, קיי אז ככה זה הולך -

פתחתי מיליון ואחת בלוגים , כולם עוברים לאחד וזה זה D:

הבלוג יזרום לכל הנושאים שבעולם, אבל בעיקר אומנות .

 

נראה אותכם בפוסטים הבאים,

 

 

 


עדן, בת 14, אני מכורה לציור ולפימו (:

 

 



 

כמו כל יום שישי בערב, יש ארץ נהדרת, וכל המשפחה

באים ואוכלים ארוחת שישי מאורגנת וטעימה,

ורואים ארץ נהדרת מסביב הפלזמה השווה שיש לסבתא

בבית P: (כן זאת סבתא מדלוקית :)

כמובן שאבא נרדם עוד בפרסומות, ואמא גונבת עוגיות

משמינות מהמקרר .

 

קיצר בגלל שכולם נרדמו עוד בהתחלה -

הבאתי קישור לכל המשפחות העייפות של הפרקים המלאים

באיכות מעולה של ארץ נהדרת.

ארץ נהדרת - עונה 8

 

 מה ההבדל בין תימני לכושי ? 5 דקות אפייה (; 

  

~ אני מפריד סקסי ~

 

 

 

 אוראו מפימו (:

 

 

הזמנתי מetsy תבנית לאוראו (-:

לפניכם התוצאות P:

 

 





 

מי שרוצה אחד שיפנה אליי בפרטי (:

או באימייל - [email protected]

(:

 

 

כרטיסים למופע של ג'סטין ביבר !
ממ.. כן , אני שוקלת את ג'סטין ביבר לבן זוג פוטנציאלי.

פרטים על המופע והאתר המעריצים הרישמי - כאן.

 

*החתיך הגיע אתמול לארץ הקודש -

 

ד"א זכיתי בזוג כרטיסים למופע ^^

ייייאי D:

-לא, המילה הנכונה זה לא מושפעת, אני סתם מאוהבת-

 

music

 

אני כבר התמכרתי P:

 

 

תגיבו, תתמיינו ותתחילו להתאהב ♥

 

See You

 

נכתב על ידי _SuperWoman_ , 11/4/2011 15:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_SuperWoman_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _SuperWoman_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)