לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבל מה אם נארוטו....



Avatarכינוי:  NaruHina

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2011

היום....


היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:D:D:D:D:

 היום חגגתי את היומולדת הכי מדהימה בעולם!! D:D:D: בבוקר כשהגעתי לבצפר קיבלתי מחברה טובה שלי עוגיות שהיא אפתה, והן היו מעולות דרך-אגב. ומהילה(שם בדוי) קיבלתי כתר יומולדתXD היא ידעה שתמיד רציתי כזה ליומולדת P: ואז הלכתי לכיתה וחברה נתנה לי עוגה שהיא אפתה ^^ ואז לקראת סוף שיעור הראשון נכנסה הילה עם עוד חברה עם מלא בלוני הליום ושרו לי כל הכיתה XDD ואז בא ידיד שלי שמבשל ממש טוב והוא הביא לי איזה אלפתלפים כדורי שוקולד משלושה(!) סוגים שונים.. היה להיט! ^^ כל היום הייתי עסוקה בלטחון, לשיר, להצטלם, ולהגיד 'תודה רבה! D:'. בסוף היום אמא שלי באה לאסוף אותי מהבצפר ונבענו לקריון. בקריון הסתובבנו שש שעות, ואכלנו מממללללאאאא XD ואז נסענו לסבתוש ושם חגגנו יחד איתה, עם סבא שלי, אח שלי, ואבא שלי. אז מה שקיבלתי מכולם(וגם מה שקניתי הסתכם ב: בושם וקרם גוף של כריסיטנה אגילרה שממש רציתי(royal desair), שמלה ממנגו, חולצה מתמנון, ,קרם הגנה לפנים, ותיק לים.

תודה רבה לכל מי שעשה את היום הזה כל-כך מדהים אני אוהבת אותכם מכל הלב!!!! 3>

 

נ.ב. אני עוד מעט אעלה פוסט נוסף, אני פשוט עובדת עליו ממש קשה... ^^










נכתב על ידי NaruHina , 19/5/2011 22:42  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Pretty lonely


מאז גיל 12 התחילו להגיד לי ולמשפחה שלי "איזה ילדה יפה" או "כשהיא שרה אף-אחד לא שם לב לשירה אלא לכמה שהיא יפה" או "לא נורא, יסלחו לה כי היא ילדה יפה כל-כך"...


תמיד 'הילדה היפה' לא 'הילדה החכמה' או 'הילדה המוכשרת' כאילו שמעבר ליופי שלי אין בן אדם עם אופי ותחומי עיניין...


עבדתי קשה כל שלושת השנים האחרונות בשביל למצוא משהו שאני יותר טובה בו מלהיות יפה: ניסיתי לרקוד, לנגן, לצייר, לשיר.. הכל. אבל תמיד עיניין היופי היה עולה שוב ושוב.


כשאת יפה תמיד יש ציפיות מהאנשים שסובבים אותך. הם רוצים שתמיד שתישארי רזה ושתצליחי להשתחל למכנס מידה 38. הם רוצים שתצליחי בהכל- רק כי את יפה. הם רוצים שיהיה לך המון מחזרים שיאהבו אותך כל-כך עד שהם ישכבו בשורה לפנייך. הם רוצים שיהיה לך את בחור הכי טוב באזור, זה שכולן רוצות, העשיר, החכם, הנחמד, ואיך לא- יפה.


אז כולם שואלים אותי "יש לך בחור?" וגם "איך זה שאת עדיין לבד?" אז לכל השואלים, הנה התשובה:


אני לא רוצה לצאת עם מישהו שיראה רק את היופי, אני רוצה לפגוש בחור שיראה בי מעבר לזה.


אני רוצה שיראה את כל העבודה הקשה שעשיתי בשנים האחרונות. שישמע ויראה את מה שעשיתי, שיאהב את זה ויכבד.


הוא לא חייב להיות הבחור שכולן רוצות, והוא לא חייב להיות עשיר וגם לא יפה במיוחד. אני רוצה בחור נאמן, שניתן לסמוך עליו. אני לא מבקשת הרבה, באמת.


הייתה פעם אחת שכבר הייתי נואשת ולא היה לי אכפת מי יבוא, רק שיעזבו אותי. אז בא ש'. בחור יפה ושרירי. ש' היה מפנק במילים, הוא קרא לי "יפה שלי, נשמתי, חיי.." מילים ריקות מתוכן. כל מה שהוא רצה זה שבחורים אחרים יראו אותנו ויקנאו בבחורה היפה שמצא. אחרי שבוע הוא ניפרד ממני. הוא מצא בחורה שגם יפה וגם נותנת. היא שיחקה בו ואז נפרדה ממנו.


קצת אחרי שהיא נפרדה ממנו ניהלנו שיחת חולין קצרה. הוא דיבר עלי, הוא אמר שהוא מכיר אותי וסיפר לי כל מיני שטויות שהוא אומר שהן חלק ממני. הוא לא הכיר אותי בכלל. הוא רק ידע איך אני נראת.


מאז אותו ש' אני לא מוותרת ולא עושה הנחות לעצמי רק בשביל שיעזבו אותי. אני באמת מחפשת בחור שידע לאהוב את הבחורה שאני ולא את היופי שלי. 


 


אתה- אם אתה בחור שרואה בבנות יותר מיופי, אתה מוזמן ליצור קשר.


ואת- אם את יפה, תדעי שאת מקוללת. תפתחי את העיינם וחפשי לך בחור שיראה בך מעבר ליופי.


ואתם- כל מה שאני רוצה זה שאם ניפגש אתם תראו בי יותר מילדה היפה.


 




 




נכתב על ידי NaruHina , 14/5/2011 19:31  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נארוטו וסאסקה- נארוסאסו (YAOI)


היי ^^ אני מצטערת שלקח לי כל-כך הרבה זמן לכתוב את הקטע.. עבדתי עליו קשה.


מקווה שתהנו! D:




 


נאורטו וסאסקה ישבו באחת מכיתות וחיכו לקאקאשי סנסאי שיגיע. כל אחד מהם ישב על שולחן נפרד.


"אה.. מעשמם לי" התלונן נארוטו. ונשכב על השולחן


"תפסיק להתלונן כבר. אנחנו כאן רק עשר דקות" נאנח סאסקה בשקט "טיפש" ונשכב גם הוא על השולחן


"הי!" אמר נראוטו ונעמד בפיתאומיות "למי אתה קורא טיפש?" 


"אה? שמעת את זה? אה, אם כבר שמעת אז לך" אמר סאסקה והתיישר לישיבה.


נאורוטו התקדם לעבר סאסקה ונעמד מולו "או כן?"


"כן" ענה לו בחוצפה סאסקה


"ומה גורם לך לחשוב שאני טיפש?" התגרה בו נארוטו והתקרב עוד יותר לפרצופו.


'אתה לא שם לב' חשב לעצמו סאסקה. "נינג'ה צריך להיות סבלני"


"שיהיה" אמר נארוטו והתיישב על הרצפה.




"נארוטו, כאן סאסקה, שומע?" לחש סאסקה אל מכשיר הקשר.


כאן נאורוטו, שומע"


"איפה אתה ביחס למטרה?"


"מזרחית ממנו"


"טוב, אני מערבית אליו. כשאני אספור עד שלוש שנינו נקפוץ עליו. ברור?"


"ברור" נארוטו הרגיש את האדרנלין פועם בעורקיו. למרות שהוא ידע שזאת משימה קלה.


"אחת"


"שתיים"


"שלוש!" והם קפצו יחד על הכלבלב, שברח לפני שנתפס.


שניהם קפצו על אותה הנקודה, שעכשיו הייתה ריקה, והתנגשו אחד בשני. 




"נארוטו קום כבר!" סאסקה ניער את נאורטו


"אה? סאסקה?" נארוטו הביט אל תוך עיניו השחורות של סאסקה שרכן מעליו "ממתי יש לך עיניים כל-כך יפות" הוא אחז בפניו והצמיד את שפתיו לשפתיו של סאסקה.


"מה אתה עושה? טיפש!" צעק עליו סאסקה ונארוטו שוב התעלף.






'הא? איפה אני?' נארוטו שכב במיטה לבנה והביט סביבו. קירות החדר היו בגוון ירקרק וקרני השמש של הבוקר חדרו דרך החלון שליד מיטתו.


הוא קם בזהירות מהמיטה, הוא לא לבש את בגדיו 'איפה הבגדים שלי? מה קורה פה בכלל?'


"אם הייתי אתה לא הייתי קם, חטפת מכה די רצינית אחרי שהתנגשנו, וגם אחרי שהפלתי אותך בטעות" סאסקה נכנס לחדר עם קערה ביד אחת ועירבב את תכולתה ביד השניה.


"אתה מבשל?"


"סאקורה מבשלת אני רק מערבב את הביצים"


"גם סאקורה פה?"


"כן, היא עזרה לי לטפל בך אחרי שחזרנו. הייתה מחוסר הכרה שלושה ימים"


"שלושה ימים?!" נארוטו כמעט נפל מרוב תהדמה. סאסקה היה זריז ותפס אותו ביד אחת לפני שהספיק ליפול.


"וואו! זהירות" הוא עזר לנארוטו להתיישב בחזרה על המיטה


"סאסקה! בוא! המחבת חמה ואני צריכה את הביצים!" צעקה סאקורה מהמטבח


"אני כבר בא! ודרך אגב, נארוטו סוף-סוף התעורר!" צעק לה בחזרה סאסקה


"באמת? אני שמחה! אבל אני בטוחה שאחרי שלושה ימים הוא רעב ואף-אחד מאיתנו לא רוצה אוכל שרוף! אז בוא כבר!"


"אני בא, אני בא!" הוא פנה אל נארוטו "תשאר במיטה, אתה צריך לנוח" נארוטו הנהן בהסכמה, ונשכב במיטה.




סאסקה התיישב על קצה מיטתו של נארוטו וצלחת אוכל בידו. "סאקורה הלכה, היא עזרה לי מאוד בימים שהיית מחוסר הכרה"


"אני מניח ששנינו חייבים לה, אני על שעזרה לי להחלים ולך על שעזרה לך להמשיך לתחזק את הבית למרות שיש לך אדם נוסף בו. אבל אני יוכל לשאול משהו?"


"כן" אמר סאסקה וחתך את החביתה.


"למה לא שלחת אותי לבית-החולים וזהו? למה לקחת אותי לפה?" סאסקה עצר והביט בצלחת.


"אני לא יודע" הוא תפס חתיכת חביתה עם המזלג וקירב אותה לפיו של נארוטו.


"אתה יודע, אולי אני חלש, אבל אני לא נכה" ובמילים אלה ניסה לקח את המזלג מידיו של סאסקה


"לא, לא, לא. אתה חלש מידי. תן לי לעשות את זה" הוא קירב את מזלגו לפיו של נארוטו "פה גדול!"




נארוטו סיים בשקט את החביתה. "תודה, זה היה נחמד מצידך"


"אל תודה לי, תודה לסאקורה. קרוב לודאי שהיית מת עכשיו מהרעלת קיבה אם לא היא" נרארוטו ציחקק.


"אמ.. נארוטו רציתי לשאול אותך משהו.." מילמל סאסקה.


"אמממ... אוקי, תשאל"


"למה נישקת אותי ביער?" נארוטו נראה כאילו פגעה בו משאית "אתה יודע יכולת לבקש.."


"זה לא העניין, אני לא זוכר את הנשיקה" סאסקה נראה קצת מדוכא.


"אמ... טוב, לא נורא. הכי טוב שגם אני אשכח מהעניין. הוא קם מהמיטה והחל ללכת לכיוון הדלת.


נארוטו תפס בידו "חכה!" הוא משך את סאסקה אליו "הייתי רוצה להזכר"


סאסקה הביט ממושכות בנארוטו, ולבסוף נישק אותו.


הנשיקה הייתה הנשיקה הלוהטת ביותר ששניהם חוו אי-פעם.


'אז זה מה שקורה כשמבקשים' חשב לעצמו נארוטו.

 שפתיהם התמזגו בתיאום מושלם. הוא ישבו ככה כמה דקות ואז סאסקה החליק בעדינות את לשנו בין שפתיו. נארוטו כמעט נחנק מרוב הלם.






"סליחה! לא הייתי צריך לעשות את זה" סאסקה נראה נבוך.

 "זה בסדר, פשוט לא ראיתי את זה מגיע" הוא קירב את פניו אל סאסקה והם התנשקו, שוב. והפעם בלי ששום דבר יפריע להם. במשך הרבה מאוד זמן....


 


 




נכתב על ידי NaruHina , 13/5/2011 21:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaruHina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaruHina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)