לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

נדהם איך כל פעם שאני קורא פעם בתקופה את מה שאני רושם פה, נראה לי כמו שטות !! וחושב "איזה מפגר הייתי כשכתבתי את זה", ו "התבגרתי מאז, אכתוב משהו הרבה יותר מתאים".

כינוי:  Blood Sucking Midget

בן: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

אומנות


רואה הופעה של פינק פלויד בסיינט לופז, אין לי מושג איפה זה, זה לא משנה. מבחינתי זה בצד השני, אני מתקרב לשם בצעדי ענק, והצד השני עבורי הוא איפה שלא הייתי, בסביבת האנשים שלא פגשתי. כל הגדילה הזאת נעשית קלה כי אני נוטה לשני הצדדים כמו מטוטלת שנעשית יותר איטית ובטוחה, אני עושה אומנות, ואותה אפשר לעשות בכל מצב. אפשר לשלב אותה בכל מצב תודעתי ולא צריך לשים גבולות, כמובן עד שהמטוטלת תקרוס, אבל זה יקרה מתישהו בין כה וכה..מה עדיף ? לבטא את עצמך, אנחנו זמניים.

שוטרים עצרו אותי קצת, חשדו שסיגריית טבק זה סמים. ההורים שלי הם אלו שהצליחו לגרד את קליפת הפארנויה. אבל מה אם ? אני חושב שב8 חודשים שאני פה, צברתי מספיק דברים שאני פוחד להפסיד, ואני לגמרי מפחד מהפחד. ועם זאת, אנשים טובים בדרכי לוקחים אותי למקומות שמחים, ואני לומד גם איך לעשות את זה לבד. ואני יודע\מקווה שאני רחוק מלהפסיד משהו. אני חושב שחלק מההתבגרות זה להבין שאי אפשר לעשות הכל ואי אפשר להביס את העולם, בקטע הזה נגמר פינק פלויד, ואני חושב שאני לא התבגרתי בכלל, פשוט צברתי כלים ונסיון, ואני יכול להגיע לאן שאני רוצה. ואני רוצה לשם.

נכתב על ידי Blood Sucking Midget , 12/5/2012 03:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlood Sucking Midget אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blood Sucking Midget ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)