לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות והרהורים על הורות, זוגיות, הגשמה עצמית, גדילה והתפתחות, סרטן ומוות ועל יתר הדברים שיש לחיים להציע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

לילה של אופנה בכיכר המדינה


אני לא יודעת איך זה תמיד יוצא שאני ממש במקרה נקלעת לכל ההתרחשויות החמות


אבל הערב צעדתי לי בחצאיתי המוכתמת מהעוגה שהכנתי ומהלורדים שקישטתי


בדרכי אל חברתי המהממת שמתגוררת בכיכר המדינה לשמוע שיעור השקפה אשר מרחיב את הלב ומזין את הנשמה


וכך קרה שפסעתי בגסות של חסרת חוש אופנתי על שטיחים אדומים למול פלשים של מצלמות


והרגשתי גמדה וגוצה ליד כל הבחורות היפות בעקבים הגבוהים עם גזרה של אנשים שלא אוכלים


ושאלתי את עצמי מה זה הדבר הזה שאני מרגישה למול הסצנה הזאת וכמה היא נוגעת אלי


ולמה זה מרגיש לי כמו קליפה עבה, שריון, שכפץ שאני נגועה בו אולי קצת גם


ואיפה האמת ואם היא ישנה בכלל במקום הזה


ואיזה מן עולם זה בכלל


ואם ומתי יגיע היום שיוסר המעטה


והשכינה תתגלה

נכתב על ידי שריטה בעדשה , 25/10/2013 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שריטה בעדשה

בת: 41



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשריטה בעדשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שריטה בעדשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)