לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות והרהורים על הורות, זוגיות, הגשמה עצמית, גדילה והתפתחות, סרטן ומוות ועל יתר הדברים שיש לחיים להציע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013


תכלס נמאס לי מהסרטן

אין לי כוח לדבר על "זה"

אין לי מצב רוח לענות לשאלות

התשובה היחידה היא שאני עומדת בין שמים וארץ ומתחתיי פעורה תהום

ולא כייף לדבר על זה

אז בואו נדבר על זה שספינג' יותר טעים מסופגניות

שהקרקס היה כייף אבל לא שווה את הכסף

שהילדים חמודים אבל שותים את הדם שלי בקשית

שחנוכה הוא חג טוב

ונשאיר לעצמנו את הזמן הזה של ההדלקה

נעצום עיניים לשנייה ונתפלל שיהיה נס

כמו פעם

נס פך השמן

שיבער פי שמונה ממה שהיה כוחו

ונקווה שהשם סולח לי שאני שוכחת, מתעלמת, מכחישה

כי די, אני ממש עייפה.

נכתב על ידי שריטה בעדשה , 1/12/2013 23:38  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה תשע"ד
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שריטה בעדשה

בת: 41



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשריטה בעדשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שריטה בעדשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)