לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות והרהורים על הורות, זוגיות, הגשמה עצמית, גדילה והתפתחות, סרטן ומוות ועל יתר הדברים שיש לחיים להציע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014


פתאום הכל מתגמד ולא מספיק חשוב


ליד כל העסק של של האויבים מבחוץ


ומה יהיה ואיך ובכמה קורבנות זה יעלה לנו


לכל חייל שנכנס יום לעזה יש משפחה שמחכה


וחברים מהילדות ומהעבודה


 


סיפרו לנו בגן ובבית הספר את סיפור עשרת המכות


וקריעת ים סוף ושמש בגבעון דום


ולימדו אותנו שאתה אלוהי היהודים


אז אנא עשה זאת שוב והאר לנו פנים


 


היו תקופות של הסתר


שאין בנמצא עליהם הסבר


וזה בלתי נסבל


החושך הזה והפחד שאולי כבר לא


 


ובאמת שבשבוע האחרון היה קל לאהוב אותך


ולהודות


לאור הניסים והנפלאות


 


אז אנא אלי, 


נכון שגם הם קוראים בשמך


וטובחים לכבודך


אבל אני מה אני רוצה


רק שישובו הביתה בשלום


 


החברים שלי, בני המשפחה הקרובה והרחוקה


החיילים בחזית והילדים בממ"ד


בבקשה תשמור על כולם


 


ותעשה לנו סימן שאתה בעדנו


אלוהי היהודים


כי יותר מהכל אני מבקשת לדעת


שאנחנו עדין רצויים


 







 

נכתב על ידי שריטה בעדשה , 18/7/2014 02:33  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שריטה בעדשה

בת: 41



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשריטה בעדשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שריטה בעדשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)