לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

im gonna be ana




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011


 עוד יום עבר בטוב (:


אז ככה אכלתי היום


בוקר -כף קוטג' עם טונה - 70 קלוריות ( דרך אגב נורא טעים הרבה חושבים שזה מוזר אבל אני אוהבתת )


צהריים - מרק ירקות -90 קלוריות אולי פחות כי אכלתי ממש קצת ..(כן אני בעינין של מרקים )


ערב-חצי כריך עם לחם קל , דג סלומון,חסה , בצל ותמצית לימון -בערך 200 קלוריות ניראה לי אולי פחות האמת


ד"א לימון שורף שומנים בגוף אז די מומלץ (:


אז היום סה"כ אכלתי - 360 קלוריות בערך


ספורט :


הליכה שעתיים , 300 כפיפות בטן .


ניראה לי עם הספורט שרפתי את רוב הקלוריות שאכלתי .


יום נחמד ביותר (:


יום שבת אשקל ניראה אם יש התקדמות ... !


אני יודעת שלא תמיד יהיו לי את הימים האלה ויהיו ימים שאני לא ישלוט על עצמי אבל אני מקווה שזה לא יקרה לעיתים קרובות ואם זה יקרה אז אני לא יתן לזה לדכא אותי ופשוט יעבור עם זה הלאה וישכח שהיום הזה קרה (:אי אפשר להימנע מבולמוסים .. מתישהו זה יגיע צריך להיות מוכנות לא להתייאש (:


בקיצור שיהיה לכולנו המשך שבוע מושלם ובהצלחה רבה (: ♥

נכתב על ידי imgonnadoit , 31/5/2011 23:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איזה יום מושלם !

אכלתי בידיוק כמו שצריך.... הבטן מקרקרתתת אבל אני אוהבת את התחושה הזאת (:

בוקר-X

צהריים-מרק ירקות דל קלוריות

ערב-אפרסק , תה

 

וזהו (: מ ר ו צ ה מעצמיי

עשיתי הליכה של שעה וחצי ..סה"כ יום מעולה (: שירבו ימים כאלה חחח !

בננות יאלללללה לאא לוותרר ... רק תאמינו בעצמכן אנחנו נעשה את זה כמו שצריך ..

אווווווהבת המון ובהצלחה ♥




נכתב על ידי imgonnadoit , 31/5/2011 00:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואי כמה זמן לא היתי פה ? שבוע ? ניראה כמו נצח ..


הזנחתיי את ה"דיאטה" שלי ... אבבל זה די קשה בלי ישרא ובלי התגובות ..


מחר יום ראשון שבוע חדש .. בכל הכחח (:


בהצלחה לכולנוווו , אוהבתתת אותכןן  .. אנחנו נצליחח ♥♥

נכתב על ידי imgonnadoit , 28/5/2011 21:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  imgonnadoit

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimgonnadoit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imgonnadoit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)