לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

עולם


דברים שנמשכים בלעדיי ואני בעבר ,
עולם שלם ,חיים שלמים שאני מאחוריהם כי אני תקועה איפשהו שם בסוף.
הרגעים האלה שאני רוצה למחוק תמונות או מסתכלת על תמונות ורואה את התגובות שלך שם ומחליטה לא לגעת בהן כי תגובות ממך זה דבר קדוש כי הן מצחיקות אותי וגורמות לי לחייך.
בתור ידידה טובה שלך ,אני יכולה להעיד שמי שלא תרצה אותך ממש מטומטמת ,
כשאתה נותן יחס לאנשים שאתה אוהב זה היחס הכי מדהים שאדם יכול לתת..
אתה יודע לגרום לאנשים לחייך במילים ,אבל לא סתם מילים ,מילים מקוריות ביותר.
אתה מדהים,
אני שמחה שיצא לי להכיר אותך,שמחה שלקחת חלק בחיים שלי ,שמחה שהיתי לעזר כשיכולתי.

לעזוב מישהו זה כואב ,
להיות הנעזב ..טוב זה די תלוי .
אם זו בגידה אז להיות הנעזב זה קל
כשאי אפשר להיות במצב מסוים,ממשיכים כי אין ברירה אחרת ולפעמים כן זה די נמאס אז ממשיכים,
לפחות מנסים.
ולרוב מצליחים ואז חוזרים חזקים יותר למציאות הכואבת
ואז כלום כבר לא משנה,
יודעים להתגבר טוב יותר.
יש מקרים שאני יודעת עליהם ,זה אחד מהם.
תודה לך אהבה על כל מה שנתת לי .
למדתי ואני ממשיכה ללמוד 
הכל אותו הדבר רק הרבה יותר אופטימי ועכשיו פשוט לראות מתי זה ייגמר וזהו .
עוד סיפור שתם ונשלם ואולי בטעות יחזור אבל בעוד המון זמן.
כשהבעיות לא יהיו בעיות

 

נכתב על ידי smile.forever , 22/12/2012 20:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)