לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

הרגשה נכונה


אז ממזמן לא הרגיש לי ככה,לא הרגיש לי כ"כ נכון ,
זה השלב שבו אני מרגישה ובטוחה שהכל יהיה בסדר שהכל עובר 
גם אם נראה שלא(:

עבר עלי יום מעולה ,המון צחוקים וכיף לא אין לי הכי כוח לפרט אבל הוא היה מדהים.
אגב גיליתי כמה דברים על מישהו,

היתי רוצה אולי להכניס אותו קצת יותר לחיים שלי אבל אני יודעת שאסור לי כי בתכלס אני ל יכולה לסמוך עליו ,לא עכשיו לפחות,
אני יודעת שעשיתי את זה בעבר כי פעם היתה יותר קירבה אבל עכשיו,
מילה אחת לא במקום והלכו לי הארבע שנים וכולם יזכרו אותי בתור משהו שאני לא רוצה.
אז פשוט ,אומרים את מה שאפשר חוסמים את מה שאי אפשר.
פאק איזו הרגשת שיחרור,התגעגעתי לזה כ"כ ,לחזור לחיות קצת אף פע לא מזיק.

מדהים כמה שאני מרגישה דברים אחרים מאז אותה הפגישה ההיא איתו,אני  מעריכה אותו יותר.
גיליתי בו עומק ,טוב זה לא ממש עומק,אבל זה צד בו שכל כך רציתי להכיר
וסוף כל סוף יצא לי להכיר ואין ,כשמכירים את הצד הזה אצלו אי אפשר פשוט שלא להתגעגע ליום הזה.

אם עד עכשיו התגעגעתי אליו עכשיו זה קיבל קצת יותר משמעות כי אני מרגישה יותר קרובה אליו

וזה פשוט הרגשה מעולה .

טוב בעצם ,אחת מהן.
אחת מההרגשות של היום הזה.

אמרתי לו שאני מתגעגעת אבל הוא ממזמן לא בוואטסאפ,אז לא יודעת כנראה הוא יקבל את זה בעוד מקום

מי שבאמת חסר לי בשביל שזה יהיה הכי מושלם זה הידיד הכי טוב♥

נכתב על ידי smile.forever , 26/12/2012 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)