לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

שנה חדשה ושיט


אתמול כמה חברות שלי ואני חגגנו את תחילת השנה החדשה,

כמובן שלפני שיצאתי מהבית התבאסתי בגלל העובדה שאני לא יוצאת עם אנשים שחסרים לי המון זמן כבר,בתור קבוצה ובינהם גם כאלה שחסרים לי כפרט.
חברה שלי ואני עלינו על אוטובוס תוך כדי גם נפל לי כסף מהארנק אבל הרמנו אותו ,
נכנסו למסעדה באיחור שתינו(שאר הבנות היהו שם כבר)
אכלנו ,טחנו,סיימנו.
שתי בנות הלכו ונשארנו ארבעתינו,
היה מצחיק ופיתאום לידנו עוברים שניים והם אומרים לחברה הכי טובה שלי היי ,
ופיתאום את מי אני קולטת?
את האקס♥

כ"כ שמחתי לראות אותו,
כמובן שאני והחוסר טקט שלי או איך שלא תקראו לזה,היתי חיבת לתקוע לו יציאה:"אתה חתיכת מגעיל שלחתי לך הודעה ולא ענית ליי"
משהו בסגנון ,דרמה קווין איך לא?
אני פשוט רציתי לדעת למה.
אז הוא ענה שהוא לא נכנס לפייסבוק אז טוב שיהיה כמו שכבר אמרתי אני לא אקח ללב את הסיבה ,המציאות שווה הכל(:

הוא התחיל לעשן וחברות שלי לא התלהבו מזה כמובן,אחרי דקה שתיים ביקשתי שיכבה אותה והוא כיבה.
נחמד לי.
חבר שלו שהיה איתו אמר שהוא יודע שקוראים לי ושהוא גם מכיר את הידיד הכי טוב שלי ואמרתי לו שאני ייודעת ושאני זוכרת אותו ושהם למדו ביחד באותו יסודי,נחמד לדעת שזוכרים אותי(:
פעם בתקופה שהינו בכיתה ח' והיו את החזרות לוינטר היה אחד שקרא לי צ'יינה טאון,
בקיצור התברר שגם אותו הילד אמר לו להפסיק שזה נחמד כי הוא לא מכיר אותי בכלל 

לצערי הרב,הינו צריכות ללכת בעודו הוא שם..
דפקנו ריצה מתחנת אוטובוס אחת לאחרת בכדי להספיק להגיע.
אבל סה"כ בהתחשב שלא הינו כקבוצה ,כמו הקבוצה של שנה שעברה,
האקס השלים לי את הסילבסטר,קירב אותי למה שרציתי שיהיה.
הוא מסוג האנשים שאחרי שאני אראה אותם אני כ"כ אתלהב שלא יהיה לי מושג איפה לקבור את עצמי

יצא לי לשמוע עכשיו על מישהי שחבר שלה נפרד ממנה בטענה שהוא רוצה להתרכז בלימודים ובחברים ולהתחיל משהו חדש ולאחר שבוע הוא כבר היה עם מישהי אחרת.
אין לי מילה אחרת חוץ מ-bitch.
אז בהתחשב למה שהיה לה,
אני מוצאת את עצמי שוב מודה על זה שהיה לי קשר עם שניהם,
אף אחד לא ויתר עלי גם אחרי שבאופן רשמי דברים נגמרו בינינו,
אני לא אשכח לו שבחופש הגדול הוא שיגע את השכל שהוא אוהב מישהי ולא רצה להגיד לנו מי זו וזה אחרי שאמרנו לו שהוא אוהב ילדה מסוימת  .
ואז הינו בעוד איזה יציאה שלושה,החברה הכי טובה שלי,אני והוא
והתחלנו לשחק אמת או חובה מתוך חוסר מעש(עדיף מאשר שהוא יעשן לא?)
ושאלנו אותו 21 שאלות לגבי מי שהוא אוהב,

בסופו של דבר התברר שהוא אהב אותי.
זו תחושה מדהימה כי אנחנו נפרדנו בסביבות סוף פברואר ועד החופש הגדול זה די הרבה זמן..
האירוניה היא שכשדיברתי איתו על להיפרד הוא אמר שזה יהיה קשה לחזור אם נרצה ולבסוף הוא זה ששאל אותי אם יש סיכוי שנחזור ואז גם זה הגיע..
הוא גם רצה שנתנשק או משהו כזה אבל לא הסכמתי כי זו כבר היתה תקופת מחויבות אלייך וזה לא מוסרי לעשות .

וכל אחד מדהים בצורה שלו...

היום ראיתי את הידיד ההוא וחייכתי אליו והוא קלט אותי אז הוא חייך בחזרה אבל לא היתי מספיק קרובה בשביל לזרוק לו הערה,
אח"כ בקפיטריה היתי צריכה לזוז ולא ראיתי מי שם אז אמרתי סליחה ופינו לי את הדרך
פיתאום קול ענה לי ואמר לי שהוא סולח ואז קלטתי שזה הוא(:
אמרתי לו שהוא סטוציונר כי דיברנו איזה פעם אחת והוא סיפר לי קצת אז החלטתי לזרוק את זה והוא בתמימות שואל:"למה אני?"
הוא שאל אותי גם מה עשיתי בסילבסטר ,אמרתי לו שהיתי עם חברות ושראינו את הכפיל שלו ,הוא שאל מי זה ועניתי לו שזה אריאל והוא אמר שהוא זוכר שזה ההוא שסיפרתי לו עליו,לא הספקתי לשאול אותו מה הוא עשה ואז אח"כ שוב חזרנו לנושא ההוא והוא אמר שהוא מצא על מי להתמקד כך השתמע מדבריו לפחות ואמרנו ביי והוא יזם את החיבוק ,לא יודעת למה זה מצא חן בעיני למרות שככה זה גם היה בעוד כמה פעמים,בקיצור נחמד+

ועכשיו בחזרה למציאות-מבחן בתלמוד.
 

נכתב על ידי smile.forever , 1/1/2013 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)