לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

Back on track babe<3


טוב אז בעיקרון אולי יש אפשרות אבל מצד שני אפשרות ומטרה זה לא אותו דבר.
וכשזה לא מטרה זה גם לא הכי דחוף להשגה אז פשוט זורמים.
הוא חיפש אותי היום באחת מההפסקות וראיתי את זה בדילאי ענקי אז סתם דיברנו כזה ובשלב מסוים הוא שאל שאלה ועניתי לו בתשובה קצרה ככה שלא היתה לו את האפשרות להמשיך,פשוט קטעתי אותו.
ידידה שלו שבכיתה שלי אמרה לי כזה וואי הוא בטח מה זה הטריד אותך בשישי
ואני כזה חחח כן למה הוא באמת עשה את זה ?
היא:הא כי הוא חושב שאת יפה
מאוחר יותר היא ניסתה כביכול להתידד איתי קצת יותר,עזבו את זה שבאותו היום הוא רצה שאני אבוא לאיפה שהם נמצאים
ועדיין לא ממשיך להזיז לי הקטע שהוא לא עונה לי בוואטסאפ כי סה"כ הוא נסיך במציאות אז למי אכפת ,חוץ מזה שחברות אמרו עליו שהוא נחמד וחתיך.
ואותו..
אותו אני עדיין אוהבת ואליו עדיין מתגעגעת,בא לי לראות אותו בלי שום קשר ,הוא תמיד בא לפה וזה בטח קצת מעצבן אז בא לי פעם לבוא אליו חוץ מזה שזה יהיה מעניין כזה,בטח יהיה קולי(:

בכ"מ אם יקרה משהו עם ההוא אני צריכה להיזהר,אם אני אומרת משהו והוא לא אדם שאפשר לסמוך עליו הלכו כל הארבע שנים בתיכון שלי.
 

נכתב על ידי smile.forever , 6/1/2013 23:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)