לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

זיכרונות שתלוים על הקיר


הכותרת לא ממש קשורה לתוכן שיהיה פה זה פשוט מה שעלה לי בראש כשהיתי צריכה לרשום כותרת,
אני חיבת להודות שממזמן לא היה לי פאר כה גדול בין כתיבה לכתיבה כי אני בד"כ פה על בסיס יומיומי.
אני מקווה שמרחק זמן הזה תרם למשהו פה אבל עזבו אני לא בקטע של לפרט..
אני פשוט מקווה שזה יסתדר מעצמו.
יצא לי לחשוב על דברים בזמן האחרון אני מתחילה לחשוב שאני כבר שלמה עם כל החלטה שתלקח בקשר זה ובכלל בעתיד הקרוב רחוק
מה שצריך להיות יהיה וככה זה ישאר
אני כבר כמה ימים לא עונה לטלפונים של אנשים בגלל סיבות כאלה ואחרות הואטסאפ שלי לא כ"כ פעיל כי אין לי מה לחפש שם אני רואה הודעות אבל פשוט אין לי כוח לדבר עם אנשים בסופ"ש שהיה בקושי והיתי שם לא הרגשתי צורך בזה אם היתי צריכה את הפלאפון זה בשביל מוזיקה.
בשישי שבת שהיו עשיתי לפחות 300 כפיפות בטן בכל יום שזה די מטורף והתחלתי לעשות 100 בכל יום,
חח בסוף לא יהיה מאיפה להוריד...

זו כמו היתמכרות לכושר - כשיש זמן זה מה שעושים .
האקס שלי ואני קצת יותר קרובים,זה כי בכל פעם שאני רואה שהיה לו חרא יום אני תמיד קופצת לבדוק מה קורה איתו ,הסימנים אומרים שזה קשור אלי וגם אם לא ואני טועה טוב יותר ככה
חחח אקס קראחנה שליי
היתה לו יציאה דפוקה כשדיברנו אבל יש לו מזל שאני מהזורמות למרות שזה היה קצת דפוק לשמוע אותו אומר את זה ,חש אותה זיין על .
טוב אח שלייי
אבל בסדר עבר,סה"כ הוא אחלה
ראיתי אותו היום עם החברים הערסים שלו וכשהוא שמע שאני צריכה לקנות קרואסונים הוא מר טוב אז אני בא איתך והחברים שלו אמרו אה פיתאום אתה לא צריך למהר הא?
-צחוק
סתם,אני צריך ללכת 

ושיט.

בסופ"ש יצא לי לדבר גם עם הידיד הכי טוב שלי ,וואו הגעגועים...
וזה עצוב,הוא כמה דקות ממני ,בהליכה!
בכ"מ השלמתי מכיווני פערים איתו,
אח"כ התפקרתי בפני ידיד אחר על שחרא לי
אבל אז הגיעה האופוריה וזה בא ביחד ,אז לפעמים ככה ולפעמים ממש טוב,תלוי איך היום נראה.
אם הוא גשם אני מעדיפה שירים רגועים שמכניסים מהר לדיכאון ,כמו זה שיצוין פה בתחתית תכף.
היו לנו גם הקלטות וידיד שלי התקשר באמצע אז לא עניתי כי לא יכולתי מאז לא חזרתי אליו הוא גם התקשר היום אבל לא יכולתי ושלחו לי הודעות אבל גם לזה לא עניתי פשוט הזמן והלימודים זה לא משהו שהולך ביחד
היה לי מבחן במתמטיקה הלך לי חרא אבל להרבה היה חרא אז עבורי זו חצי נחמה
כשחזרנו מההקלטות ,
ילד מהכיתה שלי רשם להוא שאני מתלהבת כמו בת 4 לידו שאני אוהבת אותו מהרגע הראשון שראיתי אותו
ומרוב פאדיחות אחרי מספר דקות רשמתי שזה היה הוא ולא אני
"חחחחחחחחח כבר פיתחתי ציפיות"
חח אין לי מושג איך להגדיר את זה עצוב או שמח אז בואו נלך על השמח,
באמת חבל שלא חיכיתי לתגובה שלו..
ועכשיו הבר הזה די הופץ אז שיט אין לי כוח שיחפרו עליו ,
כי באיזשהו שלב אני אגיד להם ככה :"קחו את הפיר פיר שלכם ודחפו אותו לתחת."
פיר פיר זה הכינוי שהוא נתנו לו ,אהבלים
בכל מקרה היתה לנו בחמישי שהיה חלוקת תעודות והיתה ארוחה במתמטיקה והוא איתי בהקבצה בכיתה אז באיזשהו שלב הוא אמר לי היי ולא חשבתי שהוא יגיד ומאז היו שלי נהפך לטוב יותר ודיברנו בקטנה
-אני מרשה לך לאכול
#חחח אבל אני לא רוצה
-אבל קחי משהו(משהו כזה ,די מעורפל לי)
באיזשהו שלב הוא פשוט הביא לי במבה והכניס לי לפה חחחחחחחחחחח
חלק מפורנו לגילאי הגנון?
כן ,נראלי 
ואז אח"כ הוא אמר לי בואי ולקח אותי לשולחן שבו היו החברים שלו,הו הוו3>
 (זה קרה לפני מה שהוא רשם לו)
באותו היום כשכבר הייתי בהיי ראיתי אותו וחייכתי אליו והוא עבר לידי אז בכוונה נתקענו אחד בשנייה חחחחח
אותו הדבר עשיתי לידיד השני שלי
האמת היא שבתכלס יש לי רק שני ידידים בתיכון רצינים שזה שניהם והאמת היא שהם מספיקים לי ,
שניים שכולם מכירים ומתיחסים אלייך..
לא צריך יותר מזה.
אחרי זה ראיתי אותו אחרי התקרית המביכה,
והוא קלט אותי וניסה לחסום לי שוב את ההליכה ואז אחרי כמה זמן ראיתי אותו שוב ואז ראיתי אותו הולך לבית שלו בזמן שאני היתי בספורט
יואו אני שונאת להיתקל בו כ"כ הרבה פעמים זה ממש מביך 
והיום ראיתי אותו עם הידיים שלו על הספסל כששתי בנות לידו,כ"כ הוא .
אבל טוב תנו לי להתלהב.
וראיתי אותו גם בהרצאה והוא אמר אוי די חיכית לי 
למה כל הדברים שהוא אומר נשמעים כ"כ נורא פה?
בכל מקרה בלב -מי חושב עליך בכלל?
חחחחחחח סתם לא ככה אבל העיקרון.
מישהו צריך להתחיל להוריד לו קצת מהביטחון גאד 
והיום ראיתי את הידיד המזניחי שליי♥
שאלתי אותו אם הוא מגיע ליומולדת שיש מחר למישהי הוא אמר שכן ,ואו הלוואי ויכולתי להשלים איתו פערים מהחופש הגדול..
חחחחחחחחחחחחחחח הרגע מצאתי שיר אחד
הביט הזה לוהט והמלודיה רוצחת כי יש לי ת'מפתח שיפתח לך ת'..."
יואו פעם ראשונה שמצאתי אותו בכל מקרה
הבנות רוצות ללכת למסיבה אני ממש מפחדת לחפור להורים שלי ללכת אליו..
גני התערוכה 2013((((((((:
עם כל כפ"ס והרצליה בשגעת שלנו
מצד שני ראיתי עכשיו מחיקים וקוראים להם בשתי מילים:"אמא'לה ביי"
הא גם ראיתי את השישסט מהבצפר ,התלהבתי,כמה צפוי לי וואו
וההוא שראיתי אותו והוא אמר שהוא לא מתעסק באופן האחר עם חמשושיות
ואז ראה אותי ובא אלי ביציאה שהיתה אמורה להעליב אותי ממש ואז ירד לי ממנו
שלח לי הודעה,
מצחיק שכשיורד לך מבן אדם מסוים ואתה מנסה לעשות לו דווקא בשביל שהוא כן ירצה את הקשר זה מה שקורה אבל זה כהר לא ממש מזיז לך.
הא והוא ..
כלום לא קורה איתו פעם אחת בשביל הפרוטוקול החלפתי לתמונה שלו וזה ואז הוא גם 
פשוט שכבר יגיע הראשון למרץ ביצ'ס דפקתי את השקעת חיי 
וזהו עד כאן מחר מבחן באנגלית 
ואני בקושי עברתי על החומר 
חכם +++
 

נכתב על ידי smile.forever , 6/2/2013 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)