לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

עדכונוש


רק לפרוטוקול ,זה הכי סוואגי לא לישון עד 4 בבוקרררר
יום חמישי...
וואו,כמה טוב ביום אחד3>
זה התחיל בבוקר חיכיתי לחברות שלי לבד מחוץ לכיתה והוא עדין נשאר בפנים ,חמש דקות של הפסקה
הוא ראה אותי שם מחכה ואמר לי למה את מחכה פה?
ולקח אותי איתו וזה קרה ליד שתי בנות מהכיתה
אז פאק יה♥
 הוא החזיק אותי כל הזמן ביד עד שאיזה אחד קרא לו,הבאסהה):
בכ"מ נסיך או מהההה
אח"כ בלילה היתה המסיבה ההיא,כל הזמן חשבתי למה כולם מחכים ושמעניין מה קורה עם הידיד שלי שאמור להגיע ואז כשיצאנו מהאוטובוס הוא ראה אותי ואמר לי היי ואז אמרתי לו איזה משפט
והוא כהרגלו כשהוא רואה אותי עם שמלות;"איזה הופעה דפקת"
ואמרתי לו שאני נראית ככה שמנה כי באאמת ככה חשבתי(פעם אחרונה שאני לובשת אותה כנראה)
ואז הוא אמר ;לא ,את יפה ככה
ואני :לא אני נראית שמנה
הוא:שאני אשקר?
אני:חחח אוף עזוב 
ואז היה קטע עם מדרגות...
כידוע לכם מדרגות ואני זה ממש לא אח חחחחחחחחחחחחחחחחח
ולחשוב שהעקבים שהיו לי היו יותר רצינים מהפעם האחרונה
ואז אמרתי לו על המקרה
והוא בצחוק אמן תיפלי חחחחחח
אח"כ הוא שאל אם אני רוצה עזרה
גאד היתי צריכה להגיד כןןן
ואז בקטנה חבר שלו נו אז אתה בא לשחות פה נלך כולנו?
הוא:רק אל תהרוס לי אותה(אני היוש)
ואז היו קראחנות וגרמתי לBFFוש שלי לאהוב מסיבות
אקולוללולו
היתה לנו פאדיחה אבל טוב נו נגמרה חחחח
עשינו הרבה צחוקים וזה,כמו שצריך!! 
והיום הסתבר לי שהאקס שלי חיפש אותי3>
זה מה שטוב בחוסר ריחוק שומרים על קשר טוב גם אם לא מדברים כ"כ הרבה,נפגשים
ואם לא נפגשים,מדברים

בהתחלה לא חשבתי שזה הוא כי אמרו לי שהיו שני בנים אז אני כנראה את הבן השני לא מכירה
ואז שאלתי אותו ודיברנו גם על המסיבות של פורים ואז אמרתי שדיברתי עליו בהקשר לאקס שלי חחחחח)):
ואז הוא לא ענה..
אז רשמתי לו "חחחחחחחחחחחח ראית X נהיה לך שחור בעיניים"
והוא לא ענה,אבל טוב זה לא אכפת ליי3>
קיצר עוד שניה חמש וחצי ואני עוד ערה.
השכל השופע..
מטומטמת 
נכתב על ידי smile.forever , 9/2/2013 04:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)