לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

תקוות


ואם המצב הוא כך ,
אני יודעת שכלום כבר לא משנה כי התקווה עוד קימת.
ואם היא כרגע קיימת היא לנצח תישאר

כי כבר כלום לא יכול להפריד
יש בי את כל התקוות שצריכות להיות
ואם לא עכשיו ואם לא מחר אז מחרתיים
עושה לי טוב לדעת,
נותן תקוות חדשות ואת התקוות האלה אני יכולה לשמור
כי אם זה עד עכשיו זה באמת משהו
ולא דבר שהולך וחולף במהירות כזו
 
בחופש הגדול אני אהיה חודש בסובקיה והונגריה שבה בחיים לא הייתי ..
תמיד יש פעם ראשונה3>
מחר מתחיל שבוע חדש אני יודעת שהוא הולך להיות אחד השבועות הכי מענינים,
אני צופה דברים שיקרו בעיקר דרמות עם השניים מהשכבה שלי.
יש המון קלפים לשחק בהם
השאלה היא אם לפרוש אותם על השולחן או לחכות
אני יודעת את מי אני רוצה אבל מצד שני בH יש את המגע והחמימות הזו
בO אני לא יודעת מה יש ומה אין אני בינתיים רק יכולה להעריך,כנראה שהשבוע זה יתקדם איתו בעוד צעד וחצי.
מה שכיף בו זו העובדה שזה לא בא בקלות ושאני צריכה לעשות משהו עבור זה,שזה לא בא מוגש עם כפית של זהב.
אני לא אוהבת לקבל דברים בקלות,אני אוהבת לעשות עבורם דברים.
זה היופי שזה בקשר איתו וזה היופי בקשר עם O
שכן,השתלם בסוף רק להמשיך להשקיע . 

נכתב על ידי smile.forever , 16/2/2013 12:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)